Hmmm.. Of we hier nu blij van moeten worden? Tropisch weekend in zicht | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Verwachtingen volgens buienradar dit weekend: zaterdag 29 graden, zondag 34! Hoef gelukkig niet meer hoogzwanger rond te lopen dan (ga ik vanuit althans).
Neee we gaan nu toch niet met zijn allen klagen dat het weer te warm is/ wordt he? Ik kan begrijpen dat hoogzwangeren, baby's of ouderen niet op dit weer zitten te wachten maar ik vind het wel even lekker.
Heerlijk, we hebben zondag verjaardag van onze meid, en dan zet ik gewoon het badje buiten in de schaduw, kunnen de kids lekker zwemmen en wij allemaal lekker buiten zitten. Eindelijk zomer in nl. Van mij mag het nog wel even zo duren.
als je zwanger bent is het verschrikkelijk...... Maar anders....heerlijk! Zomer! Anders heb je straks het gevoel dat de zomer er niet eens is geweest!
Ik heb sinds ik hormonen heb gespoten (Fostimon) last van opvliegers. Kan ook wel kloppen omdat het gewonnen is uit vrouwen die in de overgang zitten. Ik heb hiervoor nooit zo'n last gehad van die zweet aanvallen enzo maar nu kan ik het even niet verdragen dus voor mij hoeft het even niet dit tropische weer. Woon ook nog is in het zuiden dus dan is het helemaal hot!
Zeuren dat we geen zomer hebben en dan zeuren dat t te warm word/is? Van mij mag het ook blijven hoor.. eindelijk even echt zomer weer, hoop dat t ff zo blijft.. heerlijk. Tsja voor de zwangeren is het natuurlijk niet leuk, maar goed. Lekker koel binnen zitten kan toch ook? Moet je ook met t rot weer...
Heerlijk al ga ik zaterdag naar Decibel en 29 graden op een festival is best warm. Maar goed insmeren, veel water drinken en af en toe een beetje uit de zon weg en ik overleef mijn festival wel. En de zondag gaan we gewoon op het strand nakateren
Hier word ik inderdaad niet blij van!!! Moet je nagaan de meiden die al overtijd lopen of hoogzwanger zijn....
Ikzelf ben geen klagerd dat ik mooi weer wil Ik roep al jaren dat ik de zomer verafschuw en ik hoop op een regenachtige zomer geef mij maar de herfst, ik kan niet tegen hitte, nooit gekunnen.
Ik las het ook. Ik ben nu niet meer zwanger. Dus ik vindt het wel lekker dat het een beetje warmer wordt. We hebben vandaag nog even een zwembadje gekocht. Alweer de 4e voor deze zomer. Al 3 kapot. Nu hebben we er eentje bij Action gekocht, die hoef je niet te op te blazen. Ik ga ervan uit dat die wat langer meegaat.
Lekker hoor Ook hoogzwanger vond ik het trouwens geen probleem.. Gewoon lekker in een badje in de schaduw afkoelen.. Heerlijk!
Normaal vind ik het ook heerlijk, maar merk nu dat ik zeer slecht tegen de warmte kan, wellicht even aan het zwembad gaan liggen, hihi.
Ik klaag niet als het niet zo mooi weer is. 25 graden is meer dan genoeg. Heb liever een lekkere regenbui