Hier zaterdag met ons clubje vrienden naar het Zand festival @ almere strand! Super! Voldoende water drinken, smeren en genieten maar!!!
Fijn!!! mooi weer!! Beetje jammer dat ik juist dit weekend weer moet werken na mijn vakantie. Nah ja, kom ik ook wel weer door he.
Ik geloof dat ik zaterdag maar weer ff terug ga naar de camping! Net afgelopen zondag terug gekomen na bijna 4 weken en alles opgeruimd en schoongemaakt enzo. Maar met die temperaturen zit ik liever daar met zwembadje in tuin dan hier opgesloten in m'n flatje!
Snap dat sommige het leuk vinden boven de 30 graden. Nou daar behoor ik niet bij. Ik moet zeggen zo warm ik haat het. Veel en veel,s te warm. Hier drie hoog balkon plat dak. De sauna is vergeleken daar mee nog koud haha. A.s zondag en de dagen er na denk ik dat ik me moeder vraag of ik met me kinderen haar tuin soldaat mag maken met een badje water haha. Net bij neckermann twee ventilatoren besteld. Ga nu sparen voor een airco voor volgend jaar. Geen spijt dat ik vorig jaar verhuist ben maar als het zo warm word verlang ik naar mijn te kleine huisje haha. daar was het ook warm maar niet zo warm als dit huis.
Heerlijk, nog even strandweer in de laatste week van de vakantie. Als ik moet werken, dan vind ik die 30 graden ook wel veel, maar nu ik lekker op de camping zit op 500 meter van het strand, vind ik het niet erg.
Heerlijk hoor dat mooie weer Lekker zwembad opzetten in de tuin, ligstoelen erbij met een boek en (alcoholvrije) cocktail = genieten
Nouwja, ook nu de kleine er is ben ik blij dat deze temperaturen niet zo lang aanhouden. Tis hier een 28/29 graden in de woonkamer, kan de ventilator hier niet neer zetten ivm de kleine uk en m'n borsten (geen zin in borstontsteking). Ondertussen dus idioot warm, zweet gutst overal vandaan. Ik zeg trouwens ook helemaal niet dat ik de zomer erg vind enzo, maar het zijn van die extreme overgangen. Ene moment kun je je winterjas aan, en andere moment is het tegen de 30 graden. Slaat nergens op. Voor mij is een graad of 25 echt warm genoeg, ben dus ook blij met onze tuin op het noorden, en dus veel schaduw!