Romper korte mouw en zomerslaapzak vd Hema. Ze wordt vannacht vast wakker omdat ze het koud heeft. Was afgelopen nacht ook zo. Maar nu is het echt nog te warm in het vakantiehuisje voor meer kleding of een dikkere slaapzak.
Hier nog wel een pyama in de zomerslaapzak.. ik denk toch altijd dat als hij stil ligt toch sneller afkoelt. Dat heb ik zelf ook.. als het nog warmer wordt dan doe ik lange mouw romper in de slaapzak.
Hier vannacht in alleen luier en zomerslaapzak, was 26 graden op kamer en vanochtend nog steeds 23 graden. Raam open gelaten en deur dicht. Onder 25 graden doe ik romper met korte mouw en zomerslaapzak aan. Kamertje is erg klein en ze liggen er met z'n tweeën.
Hier een pyjama korte mouw en zomerslaapzak. Geen romper. Ik had het raam om 23u open gezet op zijn kamer. Het was 23 graden. Ik dacht laat het vannacht maar open staan dan koelt het af. We werden iets na 9 wakker en is het er nu 24,4 graden! Pffff hoe kan dat nu?
Maar hoe kan het dat het in zijn kamer warmer is geworden in de nacht? Het is buiten toch beneden de 20 graden geweest. Is dat door die benauwdheid? Net onweerde het en heb alles open gezet, alleen duurde het niet lang dus temperatuur is niet gezakt.
Hier is het 25 graden op hun kamertje.. Overdag slapen ze in romper korte mouw en slaapzakje in de nacht romper lange mouw en slaapzak. Beide keren heb ik wel het lakentje tot aan de buik, maar dat geeft geen warmte, is meer om ze op hun plek te houden, anders vind ik ze met de benen door de spijlen en t hoofd ertegen aan Als het wel te warm word schoppen ze t wel af