1,5 jaar vliegen en vakantie vraagjes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tweeling, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    misschien gaan we in dezember een week naar de canarische eilanden de prijzen zijn nog niet bekend dus daar wachten we nog op.

nu had ik een paar vraagjes?

het is 4,5 uur vliegen, onze meid is geen schootkind en wil alles zien en hebben. hoe gaat dit
    heeft ze een eigen stoel?
    mag je een potable dvd speler mee in een vliegtuig?
    hoe zit het met de voeding? mag dat ivm de controles?
    moet ik eigen voeding mee nemen of gewoon lekker mee laten eten in het all in / halfpension appartement?

nog tips na deze vragen ronde? ;)

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    je mag zel fgewoon dvds en alles mee nemen..
    dat mag alleen niet aan met opstijgen en landen.
    Dus je kleine moet meestal duurt dat een half uurtje op schoot zitten en daarna mag je gewoon lopen enz.. en met landen weer ong een half uurtje op schoot zitten..
    Drinken en eten in het vliegtuig zal ik voor je kleine zelf meenemen maar sommige vliegtuigmaatschappijen doen er moeilijk over en mag je echt maar MAX 100 ml mee nemen.. Vorig jaar heb ikz elf een hoop meegenomen en hebben ze er niet moeilijk over gedaan.. maar kan verschillen per maatschappij..

verder als je kleine nu goed met de pot mee eet zal ik geen groente potjes meenemen hooguit een paar voor als ze er niks hebben maar je kan eht ook altijd daar nog kopen..

alvast een hele fijne vakantie gewenst :)

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey tweeling,

cailynn is nu 1 jar en 10 maand we zijn nu dan naar nederland gevlogen hadden ook nog es vertraging maar zaten in het vliegtuig al.. en de reis alleen in het vliegtuig duurder 18 uur :( verschrikkeijk.. nou de eerste rit ging vrij goed want mevrouwtje wa snog moe want t was vroeg.
    we moesten over stappenin washington nou toen begon het was best wel een ramp..z e wilde niet zitten we kregen turbelencie nou ze moest toen wel zitten en schreeuwen en schoppen dat ze deed ( ja peuterpuberteit :( )
    maar dat is natuurlijk langer vliegen.. ik denk 4.5 uur is op zich wel vol te houden en zonder turbulencie kunnen ze altijd wel gaan staan of gewoon effe een stukje lopen...

eigen stoel heb je volgens mij niet.. wij konden er wel 1 mee boeken maar dan betaal je gewoon volle ticket prijs... ze mleten er pas 1 bij 2 jaar

idd wat natassie al zei als ze gewoon met de pot mee eten niks meenemen komt helemaal goed :)

en van nederland naar de kanarische eilanden is het niet zo streng met controles volgens mij.

ik heb wat meer problemen er mee...

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Babyvoeding in het vliegtuig is een uitzondering. http://www.schiphol.nl/LuchthavenSchiph ... oeding.htm

Ik weet niet hoe je kindje eet, als je potjes geeft kun je ze meenemen, want ze zijn daar nogal duur in de supermarkt (tip: haal ze bij de farmacia/apotheek, daar zijn ze de helft goedkoper). Anders gewoon lekker mee laten eten in het hotel. Wij hebben beiden gedaan, wat potjes mee genomen en als we uit eten gingen haar nog wat hapjes daarvan gegeven.

Deel Deze Pagina