Tros ledendag efteling....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Gaat iemand hier ook heen in maart? Of heeft iemand dit al eens meegemaakt? we willen er met onze kinderen heen, maar we vragen ons af of we dan wel ergens in komen, omdat er vast heeeeel veel mensen komen...En zijn alle actracties wel op in maart?

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    vorig jaar geweest, en zou dit jaar ook graag gaan, maar helaas kunnen we net dat weekend niet.

het is er zeker druk, maar we vonden het niet zo poepiedruk dat we nergens in konden, we hebben vrijwel alle attracties gehad, en daarbij zijn er nog losse activiteiten van de tros zelf (of van Zapp) waar kinderen ook aan mee mogen doen, die zijn ook leuk!

Ik zou dus zeker gaan als je kunt!

3. Troelala21

Ja we kunnen zeker het scheelt zoooooooooooooo enorm in de kosten in plaats van als we een normale dag gaan. Maar we vroegen ons af hoe het dan zou zijn voor de kids, of het te doen is of dat we toch meer geld moeten uitgeven voor een normale dag....

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Wij gaan denk ik ook weer voor het 3de jaar!

Wij vonden het echt niet extreem druk ofzo we konden overal in zonder lange wachttijden langste wachttijd was iets van 20-25 min bij het hoe heet het ook alweer neuzenfestival ofzo

dus gewoon gaan is echt super leuk!

5. Troelala21

Denk dat we maar gewoon lekker moeten gaan, de kids zouden het iniedergeval super vinden!!

6. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Niet druk dus?
    Ik ben wel eens op andere ledendagen geweest zoals vw of ander automerk of iets en dan was het echt een ramp!

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

het is gezellig druk, niet overdreven druk. zeker de moeite waard om te doen

8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Op die andere dagen dat ik ben geweest was het zeker 1 uur wachter per attractie, niet te doen met die kinderen...

Daarom ben ik een beetje huiverig voor ledendagen :p

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik ben nu al 4x met de tros leden dag geweest en vond het nooit '' extreem '' druk.

10. Troelala21

Dat extreem drukke dat je flink moet wachten voordat je ergens in kan zijn wij dus ook bang voor. Wij moeten wel 2,5uur rijden ervoor en willen de kindjes wel ergens in laten, maar als ze lang moeten wachten dan hebben ze het snel bekeken ben ik bang.....

Maar als het nooit zo extreem druk is dan gaan we er gewoon lekker heen!

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wij moeten ook zover rijden, zag dat 24 maart al vol was, maar wij gaan 23 maart, zin in!

12. Ik weet natuurlijk niet hoeveel het precies scheelt met de normale entreeprijs, maar over een paar weken zullen ook de AH Eftelingweken wel weer komen, waarmee je 8 euro korting op een kaartje krijgt :)

Wij zijn vorig jaar wel naar de ledendag van de Rabobank geweest. Was heerlijk rustig!

13. Troelala21

Het scheelt heel wat! Normaal kost het ons 34,- per persoon en nu kunnen we voor 12,50 per persoon. Dus in plaats van 170,- zijn we nu voor maar 62,50 al binnen!!!!!

14. Troelala21

Hoe weet je dat het dan al vol is? Want op de site staat nog niks....

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Jawel hoor, als je inlogt en wil boeken dan staat er bik de 24ste volgeboekt.

16. Troelala21

Er staat niet dat hij vol is, maar wel geen prijs meer en dergelijke. Nou dan moeten we maar snel gaan beslissen hihi......

17. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Er staat toch echt volgeboekt onder.....

18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    En zaterdag is ook al vol voor volwassenen dus je bent al te laat.

19. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Lees op marktplaats dat het vanaf 20 februari al uitverkocht was, dit zijn denk ik niet betaalde kaarten die er net nog waren, wij hadden mazzel dus!!

20. Troelala21

Ik kreeg steeds een foutmelding met bestellen, ze zitten wel nog steeds in me wagentje, maar de volwassene wil niet meer. Maar ik heb even gemaild na de klantenservice, waarom het bestellen niet wou gisteravond, en nu ineens kan het helemaal niet meer, terwijl ze nog wel in me mandje zitten. Maar goed zal wel dikke pech hebben ben ik bang voor.......Vind het raar dat ze wel nog kinderen verkopen, welk kindje gaat nu alleen na de efteling?

Deel Deze Pagina