Morgenmiddag vieren wij de tweede verjaardag van onze bink. Nu kan er een vriendenstel niet en die komen zondagochtend even. Ik heb uiteraard taart en het is natuurlijk niet heel erg lang, maar wat zou je nog kunnen neerzetten/geven. Alleen een stukje taart voelt zo kaal? En voor de kindjes...chips op de vroege morgen word ik zelf ook niet blij van...dacht aan een fruitspiesje ofzo.
Croissantjes vullen met wat lekkers. Ik bedoel croissantjesdeeg die je zelf moet rollen en dan met ham en kaas, chocoladepasta, ... Schaal met fruit of fruitsalade
Ja, ik zou ook voor iets hartigs erbij gaan. Zoals knakworstjes in bladerdeeg, een grilworstje, blokje kaas. Of daarvan prikkers maken met wat fruit erbij, druiven of zo. En wat snoepjes voor de kinderen.
Ik zou zelf zo 's ochtends echt wel genoeg hebben aan alleen taart en wat drinken Eventueel misschien wat lekkere broodjes als ze mee willen (of zo kunnen) lunchen, maar persoonlijk zou ik niet nog iets anders aanbieden als iemand even 's ochtends komt. In het uiterste geval iets lichters zoals bowl/fruitsalade.
Op een ochtendverjaardag verwacht (en hoef) ik echt niet meer dan een stukje taart. Zeker omdat je meestal toch al net ontbeten hebt. Als ik 's ochtends een verjaardag vier, nodig ik mensen altijd uit voor een aansluitende lunch, zodat ik toch nog wat meer op tafel kan zetten.
ja misschien is het idd wel genoeg..misschien een snoepje voor de kids. Nou ik vier het dus niet s ochtends...het is enkel omdat zij niet kunnen. We moeten zelf s middags ook weer naar een verjaardag dus een echte gezellige lunch zit er niet in
Eeeuuh alleen een kopje koffie met stuk taart....ik zou het raar vinden als de er voor mij alleen wat anders zou worden neergezet .
's Ochtends moet ik echt niks hebben. Een kop koffie volstaat dus . Als het écht moet, zou ik voor een lekker pak (simpele) koekjes gaan. Of een doosje chocolaatjes.
Taart en koffie/ thee evt gewoon koekje voor kids. Klaar, zou s ochtends echt nog niet wat anders willen. ��
Alvast gefeliciteerd. Ik zou denk mini worstenbroodjes Ofzo op tafel zetten nog verder niet veel. Anders wat kaasstengels Ofzo
ik zou alleen een stuk taart meer dan genoeg vinden. evt een bonbonschaaltje op tafel met wat chocolaatjes