Trots/blij zijn als je het goed hebt, kan dat nog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zuidriem, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier ben ik het helemaal mee eens!
    Ik woon in een flat, we hebben een oude auto uit '98 en wij hebben misschie geen topbaan, maar hebben wij het daarom slecht?
    Ik heb alles wat ik nodig heb en heb elke dag te eten.
    Mij interreseert het geen bal dat een ander in een villa woont en een dire mercedes voor de deur heeft. Als je het kan kopen, lekker doen!

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja wij hebben het goed! We hebben 2 kinderen,lieve vrienden,lieve familie en we zijn (tot nu toe) gezond.
    We redden het financieel net maar dat is niet belangrijk vind ik.
    Het is allemaal zo relatief,je kan een eigen bedrijf hebben,miljonair zijn maar als je kind ziek wordt is dat allemaal maar bijzaak.

3. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Ik voelde me trouwens ook absoluut niet minder gelukkig toen we het minder goed hadden.
    Natuurlijk is het wel eens makkelijk, zeker als je een groot gezin hebt. Maar het is niet het belangrijkste.
    En net wat iemand hier zegt, als er dingen als ziekte/verlies oid in je gezin/familie komen. Doet geld en spullen er helemaal niet meer toe!

4. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik denk ook dat je best trots mag zijn op wat je hebt bereikt maar de lijn tussen dat en opscheppen is heel dun.
    Ook omdat het voor iedereen anders is.
    Ik denk ook dat irl de mensen toch wel weten hoe en wat.
    Op een forum zou ik iets voorzichtiger zijn om niet tegen alle benen aan te schoppen.
    Ik kan me voorstellen dat de meiden die echt alles bij elkaar moeten schrapen daar best gekwetst door kunnen raken. Je kan keihard knokken en door pech niet komen waar je wil , dat maakt iemand voor mij niet minder maar heb ik juist heel veel respect voor. Maar ik hou toch wel graag rekening met mensen ( niet dat ik het superbreed heb nu , hier kunnen we ook maar net aan alles doen)

Deel Deze Pagina