Ik had de Wibra folder gisteren voorbij zien komen en jouw knappe dochtertje was me al opgevallen. Wat leuk zeg!
Dat is een heel specifiek topic, waar lang niet iedereen inkijkt. Er worden toch vaker losse topics over iets geopend over een mama die trots is dat zijn haar kind iets nieuws kan oid? Vind ik altijd leuk om te lezen daarom opende ik dit topic.
Wat leuk voor je en wat een schatje die kleine! Vind best dat je er een apart topic over kunt/mag openen hoor, zie veel onnodigere topics voorbij komen. Als er topics leuk zijn en bij ZP passen zijn het wel topics zoals deze.
Dank je wel Ik ben gewoon erg trots! Zoals iedere ouder denk ik Ik zie het zo anders kan nergens meer eenn topic over geopend worden want dat heeft er al eens gestaan. Dan hadden we ook geen lopend forum meer gehad!
Leuk zeg! Snap dat je trots bent! Ik had het gister gezien in de online folder. Ik zei nog tegen m'n moeder dat ik het zo jammer vond dat er ook niet een leuke jongensoutfit voor baby's voor de kerst in stond. (die stond er dus wel op de volgende pagina, maar werd geshowd door oudere kinderen).
O wat leuk! had het kledingsetje van het weekend nog zitten bekijken in de folder of het iets voor de kerstdagen zou zijn leuk om nu zo de foto te zien van je kindje! zou ook heel trots zijn!
Viel mij ook op. Dacht ook dat er een jongetje erin zou komen ongeveer zo oud als Julia maar niet dus.
Ik zag ook voor Emma dat zwarte jurkje met tule rk, ook erg leuk. Daar ga ik ook maar even naar kijken straks Ik vind het een uberschattig setje haha!