Wat leuk zeg! Ben wel 'ns benieuwd hoe ze hier toe komen; moet je ze hier zelf voor opgeven of.....??
Leuk zeg. Je dochters worden nog bn'ertjes. Je andere dochter was ook op tv geweest toch? Bij roodharigendag? Lekker showen hoor!
Onze meiden staan ingeschreven bij een modellenbureau. Zo is ze gevraagd. Ik lees ook weleens dat sommige merken ook via hun site naar modellen vragen. Zoals pas voor Feetje bijvoorbeeld.
Wat leuk dat je dat onthouden hebt zeg! Klopt idd. Emma mocht meelopen met de modeshow. En gister kreeg ik via facebook van de ontwerpster te horen dat ze alweer een jurk aan het bedenken is voor volgens jaar voor Emma als we dat leuk zouden vinden dat ze nog een keer meeloopt. Zou superleuk zijn
Jippie heb het setje kunnen scoren! Er stonden al aardig wat mensen ben dus blij dat ik gelijk om 13.00 ben gegaan. Voor Emma het jurkje dat ook in de folder stond gehaald met een paarse bolero.
Hingen er nog veel? En vanaf welke maat, weet je dat? Heb donderdagmorgen pas tijd om even snel heen te lopen voor ik moet werken, vind m zo leuk!
Maat 68 tot en met maat 86 . Zo te zien ging het wel hard, dus als je eerder als donderdag kan zou ik dat zeker doen. Weet dat aanbiedingen vaak snel gaan bij de Wibra.
Wat leuk Anderen nog dit setje aangeschaft voor de kerst? Had voor de andere kerstdag een schattig jurkje en bolero bij de Zeeman gevonden voor Julia. Nu nog even een maillot of legging eronder vinden. En nog feestkleding voor Emma voor de tweede kerstdag.
nou vind dat je terecht trots mag wezen is toch leuk , even showen ermee... is een moeder haar goed recht hihi