Trots, en moet het even kwijt.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkin08, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Behalvemet papa en Opa & oma's kan ik het eigenlijk met niemand delen en wil het toch even van de daken roepen!

Ons dametje loopt sinds gisteren los!!! Ben even heel trots!
    (mag wel even toch:))

Zijn jullie ook wel is zo trots geweest

2. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    ????

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    wat super leuk voor jullie!! En snel ook! Voordat ze 1 is! Daar mag je toch best trots op zijn!!

Mijn zoontje heeft nog een hele weg te gaan voordat hij gaat lopen, haha! Maar ik had ook zo'n 'trots' moment eergister, toen hij ineens van zijn buik (waar ik hem op had gelegd) omrolde naar zijn rug. Tot 5 keer toe! En hij zelf ook trots kijken! Geweldig zulke mijlpalen!

4. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oooh, knap hoor!! Dat is een grote stap. Ik moet zeggen toen luca het eenmaal onder de knie had, ik hem meteen ook minder 'baby' vond. Het wordt dan al echt een kindje.
    Gefeliciteerd!! en geniet ervan. Heb je het al gefilmd?

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Mag wel even??? Tuuurlijk mag en moet je trots zijn op je kleine die los loopt!!! :D:D:D. Leuk dat je dit ook komt delen op zp, als je al nie veel mensen hebt om t mee te delen dan is de zp toch wel erg handig en leuk he :).

Wat leuk meid dat ze losloopt nu, heb je t opgenomen of leuke foto van gemaakt??? :)

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wat goed :D Wat kun je dan apetrots zijn op je kindeje he :D

Sem heeft vandaag voor het eerst van zijn rug op zijn buik gerold en mans kijken en lachen dat ie deed :D
    Wel een beetje jammer dat ie net gedronken had en de inhoud vanuit zijn maagje op mijn net schoonopgemaakte bed terecht kwam ;)

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat goed!!!!
    Hier zal het ook niet lang meer duren, dus ik wacht hier ook met spanning af en in de tussentijd ben ik vandaag wel apetrots dat Thirza vanochtend spontaan de kat na begon te doen, toen die al mauwend langs haar liep: mwah mwauh, deed ze. Echt zoooo grappig!
    Nu maakt ze dus de hele tijd dat geluid als ze de kat ziet :) Alsof ze met dat beest wil praten, hahaha. De liefde is alleen niet helemaal wederzijds, vanwege klauwende handjes, hihi.
    Maar hier dus ook supertrots :)

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    *applaus* voor je kleine dame!!!

En ik ben ook trots geweest ;) (nog wel stiekem haha)

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Natuurlijk mag je trots zijn! Je hebt een snelle dame hoor! Ik was ook super trots toen onze dame liep :p

10. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Wow super zoveel reacties al!

We gaan het morgen filmen, we waren bij opa & oma gistern en dus geen camera's bij de hand. Maar we gaan het nog even vastleggen hoor!

Moest vandaag ook naar het CB en daar vonden ze het ook snel maar wel leuk! Ons dametje geeft sinds anderhalve maand op haar manier antwoord op vragen (vervormd) ja en nee zeg maar (ook heel gericht ze weet duidelijk wat ze wil).
    En de wijkverpleegkundige zat tegen haar ze kletsen : zo van jij bent al een grote meid en zei allemaal ja ja ja ja.

Was zo leuk!
    Vodn het ook zo leuk toen ze omrolde, hier deed ze dat ook altijd na ze gedronken had... en mama maar wassen :) (maar dat heb je er dan graag voor over :D)

En wat iemand hier onder al zei: ze is nu ineens zo wijs en veel minder baby... Mijn kleine meisje wordt groot:( maar wel leuk..;)

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ahhh wat super van je meissie! Knap hoor! gefeliciteerd

Deel Deze Pagina