Trots en positieve verhalen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik krijg tranen in mijn ogen van jullie trotse verhalen!

@LovelyDK, wauw wat een mooie ogen! Prachtig!

Ik ben trots op mijn kleine meisje
    - omdat ze nu 's avonds makkelijk zelf kan gaan slapen, zonder 'in slaap gevoed' te worden!
    - dat ze sinds kort (weer) zonder nachtvoeding kan!

En ik ben zooo verliefd op mijn kleine meisje
    - als ze tijdens de BV stopt met drinken en naar me lacht (met tiet in mond)
    - als ze enorme lol maakt, samen met mij, met papa of in haar eentje
    - als ik haar hoor wakker worden en ze een heel verhaal gaat 'vertellen'

2. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik ben zo trots op mijn dochter omdat ze de eerste maanden niet zo makkelijk heeft gehad (dysmatuur en reflux) maar dat ze zo ontzettend sterk is vanaf het begin!!!

-Dat ze iedereen aan het lachen maakt
    -het net lijkt alsof ze alles aan mij de eerste keer wil showen , de eerste keer omdraaien net voordat ik ging werken en gister zwaaien toen ik naar mijn werk ging!!!(net zoals Bea) Helamaal geweldig.Ik zei daaag en ze zwaaide in een keer!!!!Ik en mijn moeder stonden helemaal versteld!!!Vanaag ook weer een paar keer gedaan.
    -Sinds deze week geeft ze iedereen kusjes, inclusief de hond..
    - dat ze echt een pittig ding is en weet wat ze wil!

En, en, en , en ik kan zolang doorgaan!!!Ik heb afentoe de tranen in mijn ogen staan als ik haar zie!

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dankje meiden..

Wat een heeeeeeeerlijk topic dit idd... je wordt gewoon weer nog meer verliefd op je kleintje als ik dit alles lees!

Rozemarijke, hier een manneke wat hetzelfde zwaait als Thirza... echt met open hand heen en weer zwaaien *SMELT*

4. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Idd een heerlijk topic! Geweldig om al die verhalen te lezen!

Ik ben trots op mijn meisje omdat:

-Ze erg klein was bij de geboorte, maar toen als wilskracht toonde en heel gauw met mama en papa mee naar huis mocht.
    -Ze met alles heel vlug is, met 5 maand kon ze rollen, met 6 maand tijgeren en gisteren ging ze voor het eerst zelf zitten!
    - Ze mij altijd heerlijk begroet als ik haar uit bedje kom halen, zo'n heerlijke lach op haar mooie koppie, dat maakt altijd je hele dag weer goed!
    - Ze ook een sterk eigen willetje heeft en nu al laat merken wat ze wel en niet wil.
    - Ze erg goed kan eten en (bijna) alles lekker vind.

Dit is ons prinsesje:

Deel Deze Pagina