o joh dat wist ik niet, de kant van boz op of de andere kant?? Grappig dat je zolang in een topic heb gekletst en dat niet weet van elkaar he
whaha, ja ff recht zetten voor men hier denkt dat ik een tullepetoan ben...de horror nee geen echocentrum voor 3d en 4d idd. Alleen voor de medische echo's.
wacht maar ik lach mij dood als je onverhoopt toch nog in boz zou moeten bevallen *denkt na hoe ze dat voor elkaar moet krijgen* gna gna gna
Heeeeel verstandig juist Maar daarentegen lach ik me ook rot als jij onverhoopt in Roosendaal bevalt! Dan. Krijg jij ook een mooie romper met tullepetoan erop
Ik hoop het niet haha, woon gelukkig maar 2 minuten van lievensberg af en vanaf de jaarwisseling ga ik bergen niet meer uit haha. Just te be sure hoe ist verder met je, kun je er al van genieten, of is het nog te spannend??
hahaha verstandig hoor Ja, het is nog steeds onwerkelijk. en echt genieten lukt nog niet, begin nu wel langzaam vooruit te kijken maar is gewoon nog moeilijk. 8 november weer echo, vanaf dan kan ik pas genieten denk ik, hoop ik.
Tulip dan woon je vlakbij de esso ben nogal bekend in boz heb bijna 11jaar in rilland gewoond en dat als ras echte brabo