Ik ben zo mega trots op mijzelf! Mijn praktijkopleidster (werk als leerling verzorgende ig) en ik liggen elkaar niet zo. Ik doe normaal tegen haar want collega's heb je niet voor het uitkiezen maar zij denkt er, jammer genoeg, anders over. Vorige week heb ik 4 opnames gedaan, just by myself. Unithoofd heeft een super reflectie voor mij geschreven. Vandaag was ik avondoudste en heb ik voor het eerst helemaal alleen een katheter ingebracht. Ben toch even zo trots op mijzelf Zit nu in mijn laatste jaar en ga mijn praktijkopleidster toch even een poeppie laten ruiken. Mij krijg je niet zomaar
Wat goed van je meid, Ik heb het zelf jaren geleden ook gehad, helaas was het er voor mij negatief uitgekomen. De bewoners waren te vreden, collega's maar mijn pb niet, dus was ik niet geslaagd, toen ben ik ook gestopt en gaan werken. Nu sinds februari weer bezig en ga nu mijn laatste jaar in alleen niveau 2 dan.
Dank jullie wel Vandaag nog een overleg gehad daarna werd ik apart geroepen door unithoofd. Dacht oh nee! Heb iets gedaan! Kon niet bedenken wat.... Toen zei ze opeens dat zij mij had geboserveerd en enorm tevreden was. Dat ik werk als eem gediplomeerde en soms nog wel beter yeahhh! Zij zql er voor zorgen dat het goed komt. Ga samen met haar in gesprek met de praktijkbegeleidster omdat ik erg onzeker van haar word terwijl dit niet nodig is. Dit heeft mij zo'n boost gegeven.
Echt super voor je. Je PBer kan je maken en breken. Ik heb meerdere keren collega's zien sneuvelen in hun opleiding omdat ze slecht begeleiding kregen of niet overweg konden met hun begeleider. En super dat het unithoofd dit voor je heeft gedaan. Suc6 verder met de rest van de opleiding en hopelijk straks een fijnere begeleider.
Super meis! Ga zo door! Ik werk zelf als ig'er en als werkbegeleidster. Ik ben me gelukkig altijd wel bewust van het feit dat een leerling kwetsbaar is.. Laat jou begeleidster maar ondervinden dat ze het mis heeft!
Goed gevoel he!! Vasthouden! Ik heb dat ook nu op mijn werk zit ook in mijn laatste jaar.. wij hebben nu één hele lastige afdeling en daar verzuipen zelfs de meest ervaren collega's en ik heb daar nu twee avonden gestaan en me hoofd goed boven water gehouden! Ondanks een ziekenhuisopname eergister!! Ik weet dus helemaal hoe je je voelt.