Toch maar getest maar ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt of je een streepje ziet Hij is iig niet echt rose Zal wel niet dan ? Dit helpt ook niet ..
Dit zijn mijn testen nu. De onderste (de donkerste dus) is wel de early van de action. En de bovenste is de normale. Maar dit ziet er wel goed uit toch? Voor 11DPO?
@JuffM ik zie een heel licht streepje! Wel goed turen.. Maar je bent ook best vroeg nog toch? Misschien predictor proberen, die gaf bij mij echt een goede streep.
Dankje Waar haal je die dan ? Als ik niet zwanger ben ook prima hoor is pas ronde 1 maar voel me zo slecht dus wil graagvduudelijkhejd
Je kunt ze goedkoop halen bij de op=op voordeelwinkel, maar die moet maar net in je buurt zitten. Kruidvat en etos hebben ze ook. Je kunt predictor Early en predictor express kopen. Geven beide al vroeg resultaat als je zwanger bent. Je onzekerheid is heel herkenbaar hoor!
Ik zou even een eigen topic maken of in het algemene testen topic plaatsen want nu sneeuwen de berichten van @mommyof1 de ts onder.
Wauuwww geweldiggg !!! Jaaa je heb zoveel ovu testjes gebruikt ik had toen die knallende ovu testen !! Ben zo blij voor je dat het weer lekker snel raak is ! Nu er lekker van gaan genieten !