Dat is een mogelijkheid ja, maar dat hoeft niet! Hormonen, betere doorbloeding of een over gevoelige baarmoeder(mond) kunnen simpele redenen zijn waarom je nu bloed verliest. En aangezien je dit bij je vorige zwangerschap ook al had, ga ik niet meteen van het slechte uit. Hoe voel je je verder? Heb je last van krampen? Snap dat je gek wordt van de onzekerheid.. *knuffel*
Nee, helemaal geen krampen. Wat zeurderig gevoel, maar bijna niet benoemenswaardig. Ik voel me echt zwanger. Heel moe! Constant honger... en opgezwollen borsten. Dank je! Lief!
@Bella1987 @Momof2rebels sorry meiden jullie bericht gemist... Ze hebben een echo gemaakt. Hier was natuurlijk nog niets op te zien. BMS zat nog heel dicht op elkaar zeg maar. Eerst zei ze dat ze dacht dat ik het was verloren. Tot dat ze het BMS ging opmeten en deze was 11mm, dit vond ze erg ‘dik’ voor een miskraam, als ik die nu zou ondergaan zeg maar. Zou dan dunner moeten zijn. Dus qua echo weet ik niets. Heb bloedgeprikt en maandag weer. Hopelijk dan maar duidelijkheid. Vandaag na echo helemaal geen bloedverlies meer gehad. En vandaag nóg een keer getest. Moet wel goed zitten voor nu toch?
Meis ik ben echt serieus geen arts, maar aan je testen te zien plus je bm was gwn dik. Denk ik dat er echt niks aan de hand is ! Je testen nenen steeds meer toe ! Denk dat je lekker ervan mag gaan genieten lieverd !
Als ik zo het verhaal hoor van jou en degene die de echo heeft gedaan, dan zit het echt goed! 11mm is juist hartstikke mooi! Daarbij lopen je testen supermooi op en dat geeft aan dat dat kleine mensje to be al goed aan het groeien is! Ik hoop voor je dat het bloedverlies nu helemaal weg blijft! Wanneer krijg je de bloeduitslagen? Probeer inderdaad een beetje te genieten, zwanger mogen zijn is zo magisch! ❤️
Dank je wel voor je opbeurende woorden ❤️ Nu al vanaf 13.00 uur geen bloed meer gezien Ik hoop maandag, maar ben bang voor dinsdag. De uitslag van vandaag was ook nog niet binnen vanavond.
Graag gedaan! Super! Komt goed uit, want dat bloed is alleen maar een onruststoker! Ugh. Ellende altijd dat afwachten. Beetje rottige timing ook dat het weekend er nu tussen zit. Zal voor je duimen dat ze in ieder geval maandag de uitslag van vandaag kunnen geven.
Klein beetje roze afscheiding nu. Maar heb vanmorgen ook weer ontlasting gehad (gisterochtend ook) Misschien toch wel een hele gevoelige baarmoedermond momenteel?
Die kans is wel groot ja! Gelukkig is dat niet erg Het is echt een hele geruststelling dat ze gisteren niets van bloed in je baarmoeder zagen. Daar komt het echt niet vandaan!
Niet in een vroege stadium, maar als het een miskraam zou zijn dan zouden je testen volgens mij ook moeten afnemen. En jij heb echte knallers nu ! Test je nog of niet meer ?
Ik wil zo nog wel een test doen. Maar twijfel wanneer beste is. Al 3 keer geplast vanaf kwart voor 5 om 7 uur half kopje thee op. Zou het bij de volgende plas beurt gewoon kunnen en dat het dan ‘reeel’ beeld is zeg maar?
Nu ook wat rood door de afscheiding heen, maar het is vooral afscheiding zeg maar vermengt met wat bloed. Niet zoals afgelopen dagen zeg maar.
Als er bloed in je baarmoeder had gezeten dan had ze dat echt gezien. Ik heb zelf bij een gynaecoloog gelopen vanwege tussentijds bloedverlies halverwege m'n cyclus en bruinverlies al vanaf 4 dagen voor m'n menstruatie. Daar was duidelijk te zien dat ik vaak bloedde voor m'n eisprong (tussentijds bloed) en soms ook nog na (wat dus het bruine bloed was). Er is op de echo niets gezien wat daarop lijkt en je baarmoederslijmvlies zag er top uit. Heb er vetrouwen in dat dat goed zit. Over een miskraam moet je je ook geen zorgen maken hoor, je testen lopen op en je hebt geen krampen en of buikpijn of verlies van stolsels. Het lijkt er echt niet op!