Hoi hoi Zit te twijfelen om mijn schoonmoeder hier een abonnement op te geven. Leest jouw (schoon)moeder het? En is het een beetje een leuk magazine? Of zijn er leukere magazines voor oma's? Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik vind het zelf een leuk magazine, maar mijn moeder is zelf niet echt van het lezen van tijdschriften. De trots die nu uit is, is het eerste deel ( is nieuw namelijk). Volgens mij is er verder nietsvoor opa's en oma's, voorheen was er het tijdschrift OOK, maar die bestaat niet meer.
Is het een beetje vergelijkbaar met de Wij jonge ouders? Was al op zoek geweest naar een los nummer, maar die hebben ze (steeds) niet bij de Bruna.
Mijn schoonmoeder krijgt een jaarabonnement voor haar verjaardag. Als je het nu besteld ontvangt ze het eerste nummer pas in januari dus wij hebben het november nummer los besteld om cadeau te geven. Ik hoop dat ze er van zal genieten. Het zag er erg leuk uit.
Ja wou haar dus ook eerst een los nummer geven, zodat ze zelf kan beoordelen of ze het wat vindt, maarja niet te vinden dus.. De Wij jonge ouders vond ze wel leuk, dus als het vergelijkbaar is, dan kan ik het wel gokken
Bedankt voor je link! Ga morgen nog even bij de supermarkt kijken of ze hem hebben, en anders bestel ik hem hier
Ze hadden hem bij de supermarkt nog liggen! Schoonmams was er blij mee Hoop dat ze hem leuk vindt, want dan krijgt ze een abonnement, die heeft ze verdiend!
Ik kreeg hem bij mijn abonnement, 2x zelfs. Nu hebben beide oma's er 1. Maar weet niet of ze werkelijk leuk vinden.. Zag er wel leuk uit.