pfff moet even mijn gal kwijt! bij iedereen die ik tegen kom.. goh loop je er nou nog? JA tuurlijk ik heb geen polio! moet nog 3 weken en het duurt mij ook lang zat. dus op die vragen zit ik echt niet te wachten. zo dat ben ik even kwijt.
Haha, kan me voorstellen dat je er zat van bent. Bij mijn zoontje liep ik 2 week overtijd en dan kwamen ze vragen 'ben je nog steeds niet bevallen'? Nee, duh! Dat zie je toch. (het was zomer en mijn buik kon je echt niet over het hoofd zien)
Haha, ja sommige mensen kunnen van die onnozele, domme vragen stellen waarop je eigenlijk uit principe al geen antwoord wilt geven
Wacht maar tot de 'goedbedoelde' adviezen komen om de bevalling op te wekken. Je laat iedereen immers al zoooo lang in spanning
Ooooh dat vragen naar de bekende weg! GRRRRRRR.... En een dom antwoord teruggeven kan ook niet... want dan ben je brutaal... Slikken dus en je inhouden en lief lachen! Wie weet meid duurt het nu echt niet zo lang meer... Zou fijn zijn als je maandag echt definitief iets hoort! en nog liever dat het eerder begint! Dikke knuf!
oh wish ik hoop het zo.. ik ga echt janken denk ik als ze maandag zeggen dat ze nog niet in kunnen leiden. Ben het zo vreselijk zat! wil gewoon mijn kleintje in huis hebben. heb geen rust in de kont en kan haast niet in huis zijn.
Ik kan het me zooooo voorstellen meid... Ik zou in jouw geval dan ook gaan janken denk ik en heel boos zijn... Of teleurgesteld denk ik! Is er iets wat je kan doen om het op te wekken allemaal? In het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat ze niet teveel inwendig willen voelen omdat dat de boel ook op gang kan brengen... Maar ja... infectiegevaar heb je ook he... Misschien van die latexhandschoentjes kopen
weet niet of ik iets kan doen. hebben ze het niet over gehad. krijg wel gewoon elke keer inwendig onderzoek. vreemd...
Hmmm ja... Nu heb ik het de afgelopen keer ook wel gehad... een inwendig onderzoek... Maar die keer ervoor had ik een andere vk en die zei me dat... Is het een idee om een vraag hier aan een verloskundige te stellen?
OHHHHH zo herkenbaar! Ik liep tot bijna 42 weken en de laatste 2 weken kwam ik maar gewoon bijna niet meer buiten Vroegen, en nog niks? NEE DAT ZIE JE TOCH, GODSAMME! Natuurlijk bedoelen ze het goed, wat moeten ze anders zeggen maar je zit daar gewoon niet op te wachten.
Je kan ook vragen... Gaat het nog? Hoe voel je je? Of even een hand op je schouder leggen en zeggen... Kop op meid! Vaak zie je het wel aan de vrouw of ze het goed zat is of niet immers...
Ja, altijd leuk... 'En, nog steeds geen kleine?' 'Jawel hoor, maar ik heb 'm in een balletje gerold en hij ligt nu lekker onder m'n trui te slapen' Hahaha, je had dat gezicht moeten zien! Weet wel dat ze het niet slecht bedoelen, maar ik was het gewoon echt zat!
Irritant he. zo'n muts hier uit de straat vroeg toen ik 38 weken zwanger was of ik soms zwanger was van een olifant het is dat ze buiten mijn bereik stond maar anders...