de titel zegt het eigenlijk al hoe reageerden jullie vriend of man op het nieuws dat jullie zwanger waren. De mijne reageerde erg goed was zelf namelijk een beetje in panniek en hij zei dat alles goed zou komen en dat hij er heel blij mee was / is maar bij een vriendin van mij is haar vriend weg gegaan bij haar omdat hij de verantwoording niet wou nemen en hij gaf haar er de schuld van dat ze zwanger i9s geworden ( volgens mij ben je er toch echt samen bij : )
Mijn vriend was heel erg blij met het nieuws. Bij ons was het wel gepland. En na 12 rondes was de vreugde groot toen we eindelijk 2 streepjes hadden.
fijn meid dat het einedelijk gelukt is. bij ons was het niet gepland want iik kon mijn vriend nog maar net 2 maandjes hij is nu intussen mijn man ook bijna 2 maandjes we zijn nu ong 9 maandjes bij elkaar en dol gelukkig met elkaar en onze toekomstige zoontje
gefeliciteerd met jullie zoontje... Wij moeten nog ee afwachten wat het wordt... Mag op 29 april gaan voor de 20 weken echo.
wij hebben toen ik 18 weken zwangerschap een 3d echo laten doen en daarna de 20 weken echo hebben bijde keren naar het geslacht gevraagd omdat we het helmaal zeker wilden weten al was het op de 3d echo al heel erg duidelijk te zien
Mijn vriend was in het begin ff geshockt haha maar dat kwam ook omdat wij heel kort gestopt waren met de pil..Nu is ie er reuze blij en kan niet wachten tot het er is
mijn vriend ws geshokeerd , maar wel blij dat ie vader ging worde, en nu is hij een fiere papa , ik had echt niet verwacht dat hij het zooo goed ging doen als vader , ik ben echt trots op hem
Mijn ex was zo geschrokken dat ik 2 wkn niks van hem hoorde.......later draaide hij bij en was zo trots op zijn meissie,nu nog steeds.
Haha mijn vriend viel zowat flauw! Hij was een week lang ZWAAR in shock, wilde met niemand praten, ik mocht hem zelfs niet meer bellen! En na een week viel het opeens van hem af en was hij dolgelukkig dat hij papa werd!
mijn vriend(21) wou al dolgraag kinderen maar ik zat met mijn studie die ik graag wou afmaken.. op dat moment wisten we niet dat we al zwanger waren haha dus de reactie van hem was enorm gelukkig..en nog steeds heeft hij alles over voor ons kleintje en we doen alles echt samen met name door zijn hulp en familie maak ik gewoon mijn studie af en het lukt prima
mijn vriend en ik deden samen de test en hij vatten het heel goed op hij vond het zelfs super leuk hij was toen ook 26 toen ik die test deed en ik was ook wel blij schrok wel natuurlijk omdat ik wel jong was maar dat maakt me nu niks meer uit vind het super om jong mama te zijn! En me vriend en ik wouden allebei kinderen als ik klaar was met de opleiding.
Mijn vriend vond het meteen superleuk. We hadden het al wel eens over kinderen gehad, maar sowieso wilde we er eigenlijk nog niet aan beginnen, omdat we elkaar pas kort kennen (vanaf oktober hebben we iets, ben in November zwanger geraakt) en omdat ik nog studeer. Maar hij is al wel 32, en was dus eigenlijk al wel klaar voor kinderen, dus hij vond het stiekem helemaal niet erg. Dat kon ik wel aan z'n reactie merken. Tuurlijk was het wel ff schrikken, maar we hebben er toen een paar dagen goed over gepraat (ook met een vriendin van ons, die al kinderen heeft) en besloten dat we er gewoon voor gaan! Ook al was dat eigenlijk vanaf het begin af aan wel duidelijk. Z'n eerste reactie was wel dat ik m'n studie af moest maken en dat hij dan wel meer zou gaan werken, want dat vond ie superbelangrijk. Kortom: ik vond dat ie erg lief reageerde. Hij stelde me ook echt gerust, omdat ik natuurlijk toch wel heel erg geschrokken was en omdat ik helemaal niet wist wat hij ervan zou vinden om zo snel al een kindje te krijgen.
me vriend was en is super blij ik ken ook zo iemand hoor die zegt dat het de fout is van het meisje en hij wou er ook niks mee te maken hebben die jongens zijn er niet aan toe etc
Bij mij werd het niet zo goed opgevat. Dat van er niet aan toe zijn ensoo.. Hij is 2 maanden weggeweest, maar later gelukkig weer bijgedraait. xx
hey mijn (ex)vriend reageerde in eerste instantie goed. ons zoontje was dan ook gepland. tussendoor zijn we al een paar maanden ui elkaar odat hij me bedroog en met die vrouw verder wou. tussendoor zijn ze ook al uit elkaar. (zij is getrouwd en heeft drie kinderen met hem)
Tsja, mijn vriend is 19 jaar oud en hij denkt nog neit echt na over de toekomst, maar hij zegt wel dat hij met me wil trouwen en kinderen krijgen. Ik heb hem ook gezegd dat ik vroeg kinderen wil en hij vind dat ook heel erg leuk. Hij kijkt zelfs uit naar die tijd.... Nou ben ik pas 1 maand gestopt met de pil, en dat weet hij ook.. en toch vrijen we nog zonder condoom, dus dan weet hij toch ook dat we het doen om die reden...? We hebben het er ook vaak over, hij vind het geweldig... Alleen, eerst nog zwanger raken en dan kan ik het pas vertellen natuurlijk. Ik denk dat hij er niet zo heel erg mee zit. Eerder zijn en mijn ouders...