18 weken echo: Meisje??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Dushi81, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

gisteren hebben we een pretecho laten maken van ons tweede wonder, nou wilde frutsel niet echt meewerken en vind ik het geslacht een beetje onduidelijk, bij mijn eerste dochter was het overduidelijk, vandaar dat ik ff jullie mening wil :D

Bijgevoegde bestanden:

2. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik zie rechts wel 3 streepjes, maar het kunnen ook teentjes/stukje navelstreng zijn... Ik zou idd gokken op een meisje maar niet heel erg overtuigend vind ik deze echo...

Vervelend he, ik heb precies hetzelfde met mijn pretecho (zie topic: 16 weken echo: jongen of meisje?), die onzekerheid of het nou klopt wat ze hebben gezegd. Ook mijn man en ik hebben niet duidelijk het geslacht kunnen zien, terwijl ik dat bij mijn andere kids wel degelijk direct goed kon zien en naderhand ook geen twijfel had of het wel klopte.

3. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, best wel vervelend, niet dat het uitmaakt we hebben totaal geen voorkeur. Maar de praktische kant zou toch wel handig zijn :) nu toch maar wachten misschien willen ze met de 20 weken echo nog even extra kijken voor ons ....

4. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Wij hebben ook geen echt voorkeur, zijn met allebei blij. Ik wacht nu ook op de 20-weken echo voor meer duidelijkheid (hopelijk).

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Jongen! volgens mij kijk je bovenop tussen de benen door en zie ik een piemel

Rechts de streepjes zijn volgens mij voetjes/teentjes

6. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik zit te turen en turen maar kan daar echt geen piemel ontdekken. Idd die streepjes zijn denk ik wel de teentjes...

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik zie ook een piemel:D

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja, ik dus ook

Die streepjes zijn echt geen schaamlippen naar mijn mening, ik zie hoger een duidelijke piemel, kan aan mij liggen :p

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik zie ook een piemie :)

10. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties dames, twijfel twijfel, afwachten dus maar weer, alhoewel zowat iedereen toch zegt een knul....:D

4 september weten we meer...spannend!!!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zo zie ik het ook!:D

12. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik zie nog steeds geen piemel hoor!

Wanneer heb je de 20 weken echo? Vervelend he die twijfel!

13. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel vervelend pfff, maar ja gelukkig maar twee weekjes wachten...4 september mag ik voor de 20 weken echo...
    jij moet iets langer wachten zie ik...

misschien gekke vraag, maar wat zegt jouw voorgevoel?

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik heb vanaf het begin van deze zs een gevoel dat het een meisje is. Mijn moeder en zus ook. Manlief denkt een jongen.

Maar ik vind het lastig om te vertrouwen op mn voorgevoel. Bij mijn eerste dacht ik zeker te weten dat het een meisje zou worden, werd een jongen (geen geslachtsbepalingecho gehad, dus verrassing bij geboorte en wel ff moeten wennen).
    Bij mijn tweede was ik overtuigd van een jongen, klopte ook (direct geen twijfel over bij de 16-weken echo).
    Bij mijn derde was ik overtuigd van een meisje, dat bleek bij de 20-weken echo ook (ook geen twijfel na de echo).
    Bij de vierde had ik geen enkel voorgevoel. Daar kreeg ik met 20-weken een zeer duidelijke jongensecho en dat was ook een jongen.

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    maar je had toch een pretecho laten doen, kon zij niet zien wat het is dan, en kon ze geen betere foto maken ;)

16. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey mamaatje van 5,

nee zij wist het niet zeker(ze "dacht" een meisje), beebje was heel druk aan t bewegen dus t werd echt een gokje en zo'n vage foto als gevolg. Wij hebben het ook echt niet duidelijk kunnen zien, net zo vaag als op de foto! Verder gelukkig wel kunnen zien dat het super gaat met de beeb, dus dat is altijd okee :D maar we moeten maar ff afwachten dus weer :D

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    owkee wel vreemd dacht namelijk dat je altijd terug mocht komen als het geslacht niet te zien was, maar zo zie je maar weer de kleine van jou houd de spanning erin hahaha ;)

18. Dushi81

Dushi81 Actief lid

26 nov 2010
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi ja idd :D is aan de ene kant ook wel weer leuk :)
    denk omdat deze pretecho praktijk aan de verloskundigepraktijk vastzit en absoluut niet duur is dat ik daarom niet terug kan komen, ach nog 12 daagjes :D spannenddddddddddddd!!! hihi

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    okay nou nog 12 daagjes :$ dat zijn er veel hoor haha :D nou succes met afwachten denk dat alle meiden hier nu ook afwachten bijna iedereen zegt jongen hahah grappig

20. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Nog 12 dagen ergens anders aan denken hihi, ik morgen nog 3 weken in onzekerheid!

Deel Deze Pagina