Ik krijg en hoe is dit dan nu on topic? Riep je net niet heel hard dat iedereen on topic moest blijven? Iets met een pot en een ketel.
Hou eens op met hier op door te gaan in dit topic. Dit topic gaat over homoseksualiteit. En door jouw Posts associeer je dat steeds met pedofilie en incest. Niet oké!
Omdat jij niet duidelijk geweest bent in wat je bedoelt met een kind. Gezien het kind uit het artikel 17 was ging bijna iedereen er vanuit dat je ook die leeftijd had bedoeld (ik in ieder geval wel) Seks met een jong kind wat gehersenspoeld is, is nooit oké en strafbaar. Gewoon walgelijk.
En dat vind helemaal niemand. Je blijft 1 lid hier maar van beschuldigen en dat is gewoon niet waar. Hou daar eens mee op. Dat is gewoon laster!
Weet je waar ik van walg? Dat jij zegt dat ik seks met 10 jarigen zolang het vrijwillig is oké vind. Geen enkel kind heeft vrijwillige seks de voorbeelden die je zelf naar voren haalt slaan echt nergens op en in die stukken zeg je zelf ook al dat ze "gehersenspoeld" zijn. Dat is dus niet vrijwillig.
Nee ik associeer homofilie echt niet met incest en pedofilie. Ik wijs louise er ff op dat t niet zo simpel is als vrijwillige veilige sex is altijd ok. Als een kind van 14 vrijwillige sex heeft met zn decaan van 43 dan is dat niet ok.
@Louise11110 Je hoeft je niet te verdedigen meid. Iedereen minus 1 domme trol snapt hoe jij het bedoeld hebt.
@Mamalizzy De tip(s) van de dag voor jou: Beter lezen voor je ergens op reageert. Dat betreft zowel de artikels/onderwerpen waar je een topic over start, als de posts van je mede forummers waarop je reageert. Neem de tijd voor dat je een antwoord post. Lees het nog eens na, om te zien of het duidelijk is wat je er mee wil zeggen Blijf ontopic Stop met alles eeuwig te herhalen Ik geloof echt dat het dan een stuk gezelliger blijft in een topic, dat het beter te lezen valt, en dat de kans op een volwassen discussie aanzienlijk toeneemt.
Je begint zelf toch door te zeggen dat alle vrijwillige en veilige sex prima is. Daar zijn toch heel veel uitzonderingen op?
Ik vind het ook pijnlijk. Ik ben zo’n kind dat onvrijwillige seks heeft gehad en ik heb het geen enkel moment als vrijwillig ervaren. Ik zou hier absoluut niet serieus op in moeten gaan omdat ik wéét wie het zegt maar het raakt me zo diep. Ik kan er niet bij dat het @Beheer iemand zo z’n gangetje laat gaan terwijl die gene zoveel mensen kwetst