Ja en veel kids worden misbruikt en weten niet beter. Die dien dat vrijwillig omdat ze niet beter weten. Dat is echt vreselijk en NIET OK
Ik weet niet hoe je je voelt en kan mij dat ook niet indenken. Wel begrijp ik je frustratie! Dikke knuffel voor jou❤️
Die doen dat omdat ze niet beter weten. Niet vrijwillig. Die kinderen weten verdomme niet eens wat seks is!
Nu ga je echt te ver door haar te qouten en dit te zeggen... @Beheer ik neem aan dat ze hierdoor toch wel een ban krijgt?
Heel simpel: seks met een jong kind als volwassene is nooit vrijwillig noch veilig. Dus dat bedoelt zij dan toch helemaal niet?
Ok nou stel mijn zoon is 15 en heeft vrijwillige sex met een of andere gore vent van 64 dan is dat niet ok. Ik zal zoiets nooit prima vinden als moeder en nooit denken o wat fijn het was vrijwillig en veilig.
Ik ging niet reageren maar dit kan echt niet Hoe DOM kan je zijn. Vrijwillig aanbieden? Hoe naïef ben jij?
Dan is het dus nog steeds niet vrijwillig maar omdat ze niet beter weten of bedreigd worden of gewoon doodsbang zijn. Niet vrijwillig. En nu stop Ik echt want ik weet dat je gewoon zit te zieken en ik had me nooit tot jou niveau moeten verlagen
Dankjewel! Over het algemeen kan ik me heel goed afsluiten voor dit soort dommigheid maar ik zit nog steeds middenin verwerking en soms komt iets dan toch net iets te hard binnen
Wat vreselijk... Ik zou dit topic laten voor wat het is, want ze gaat dit uitmelken en tot op het bot lopen zieken. Dat verdien je niet...
Meiden, alsjeblieft... laten we stoppen met op pedofilie en incest door te gaan. Hiermee worden veel mensen gekwetst want er komt steeds weer een kwetsende reactie op. En het wordt gekoppeld aan homoseksualiteit vanwege de oorspronkelijke titel en bedoeling van het topic. Echt, laten we uit respect voor alle anderen hier mee stoppen.
Ok prima om verder gezeik te voorkomen We houden aan wat Louise vindt. Vrijwillige veilige sex tussen 2 mensen is altijd ok. Geen uitzonderingen. T is echt altijd ok.
Ik mag heel goed hopen dat je als ouder je kind op die leeftijd heel goed wijs kan maken dat dat niet oké is. In welke vorm dan ook.