Echt super goed van jou meissie Jmay! Ik ga morgen ook naar de winkel om samen een mooi potje te kopen! Ik let toevallig naar de action hebben ze die daar ook? Of moet ik echt naar een prenatal of zo?
Wij hebben al een hele tijd een potje staan, maar wilde eigenlijk deze week beginnen met oefenen. Maar dat moet nog ff uitgesteld worden, want ze is aan de dunne diarree. Dan lijkt het met niet zo verstandig haha
Knap zeg!!! Ik lees mee. Ik wil ook gaan beginnen. Hier roept ze soms 'luijuh aan'. Hoe oud is je meisje als ik vragen mag?
Super ben ook benieuwd ! Hier vandaag nog geen plasje in het potje wel 3x geprobeerd. Eind van de middag en na het eten nog een keer proberen
En hoe is het gegaan? hier vandaag geen plasje op het potje gedaan, we waren bijna de hele middag buiten hihi
Ik heb ook een boek besteld, krijg hem morgen. Het heet Zindelijk maken is kinderspel van Debby Mendelsoh, lijkt me een goed boek. Potje heb ik al in de kamer gezet, zodat ze het kan zien. Morgen eens beginnen met lezen
ben benieuwd, heb wel eens gelezen over die stappen die zij beschrijft. dat doen we hier nu eigenlijk ook ..
Met kleren aan vind hij het super leuk om erop te zitten maar in zijn blote billen niet hihihi van t weekend weer verder kijken moet nu 2 dagen werkdn
haha ja zal wel even wennen wezen ! wie weet durft hij van t weekend er wel op te zitten in zn blote kont
Mijn zoontje van 20 maanden loopt heel trots naakt door de kamer rond, geeft zelf aan dat de boel "uit" moet, en heeft vorige week een hele grote plas gedaan op het potje. Hij vindt het potje ook heel erg leuk om op te zitten gelukkig. Heeft ook wel een aantal keer naast de pot gepiest Maar... als we naar buiten gaan, doe ik hem wel weer een luier om, want ik kan t potje niet meenemen? En ik weet zeker dat hij nu nog niet zindelijk is... Ik vind het zo lastig om consequent te zijn: - moet hij een luier aan als we naar buiten gaan? - moet hij een luier aan als hij gaat slapen? - moet hij een luier aan als we zaterdag de hele dag een dagje weggaan naar een stad Hij vindt het potje prima, niet eng, de wc vindt hij niet prettig om op te zitten... Ik hoor graag hoe jullie het aanpakken
Heb het boek binnen en heb de eerste stap gelezen, morgen start ik! @ ann86 's nachts zeker wel een luier, nachtzindelijkheid kan nog wel een tijd duren namelijk. Op die lange momenten weg naar buiten zou ik persoonlijk wel ook nog een luier om doen, maar zover ben ik nog niet
PS: bedenk me net dat ik nu juist dit weekend een nacht bij mijn moeder ga logeren van zaterdag op zondag. Ik ga morgen starten met 1 potjesmoment per dag. Wat denken jullie... toch maar potje meenemen en het dan maar daar doen? Of even een dag overslaan.... lekker consequent.