Wat een rotsysteem om te betalen! Ik had bij Omoda schoenen besteld voor dochterlief (begin juli), ze zouden binnen 2 werkdagen geleverd worden maar in de bestelstatus zag ik dat deze datum steeds gewijzigd werd en na een week had ik nog niks. 2x moeten mailen en uiteindelijk bleek dat er een vlekje op de schoentjes zat en het was het laatste paar dus vandaar dat ze niet geleverd waren. Hij kon mij deze schoentjes voor 25,- euro aanbieden (50%). Hij zou ze opsturen, kon ik beslissen of ik ze wilde en zo ja dan zou ik bericht krijgen om ze met afterpay te betalen. Ik wilde ze houden, kreeg een paar dagen later bericht hoe ik het moest betalen en heb het dezelfde dag overgemaakt (14 juli). 2 weken later krijg ik mail dat het niet betaald is, herinnering dus. Ik heb mijn afschriften bekenen en het is gewoon betaald, dit heb ik ze laten weten. Helemaal niks meer op gehoord en nu krijg ik een mail dat het nog niet betaald is met wen boete van 8,50. Wilde meteen bellen maar ze zijn pas om 13.00 open. Hoe verschrikkelijk irritant om een paar schoentjes!! Geen omoda meer voor mij.
Vervelend maar Omoda kan hier natuurlijk niks aan doen. Afterpay is hier fout. Ik heb ook al eens gezeur gehad met Afterpay en heb op internet ook wel meer van dit soort berichten gelezen over dit bedrijf... Die hebben duidelijk hun zaakjes niet helemaal goed op orde.
Tja...heel simpel. Jij hebt bewijs dat het al lang is betaald.. Ik zou er geen energie meer in steken. Mochten ze over gaan op een incassobureau dan is het 1 bewijs emailen en klaar. Dus gewoon niet meer reageren. Je hebt al eerder aangegeven dat het is betaald.
Heb ooit een keer iets besteld met afterpay. Wat een gedoe. Bedrag was al lang en breed betaald, maar ze bleven maar bellen! Echt 6 keer op een dag. Zo irritant. Elke keer excuses, het zou worden opgelost blabla. Na een week een klacht ingediend en toen was het snel over. Succes ts!
Ik gebruik zelf achter betalen met multisafepay in mijn webwinkel en loopt ook niet altijd vlekkeloos. Alleen het probleem is dat de klanten mij gaan mailen als ze problemen hebben, terwijl ik hier niets mee kan aangezien zij een overeenkomst aangaan met multisafepay en zij mij weer geen informatie over de klant mogen geven. wat ook nog wel eens wil gebeuren is dat klant het overmaakt naar webwinkel ipv betaalprovider. Ik weet zeker als je belt dat het netjes wordt opgelost.
DIT! is helemaal waar. Ik gebruik ook multisafepay in mijn webshop en de laatste tijd gaat het steeds vaker mis wanneer klanten dan met IDEAL willen betalen grrr...:x en vaak haken klanten dan of omdat de betaling niet lukt en denken dat we niet te vertrouwen zijn. Zodoende ook afterpay willen implementeren op de webshop maar na alle slechte reactie die ik op internet las zie ik er toch maar vanaf. Edit: ontopic: je hebt helemaal gelijk hoor. Zo een gedoe om zo iets "simpels". Ik heb dit laatst ook gehad. Had eind april een herinnering gekregen, deze begin mei betaald. Uiteindelijk bleef ik herinneringen krijgen en zelfs een brief van het incassobureau. Heb toen heel boos gemaild dat het eens tijd werd dat ze daar hun administratie fatsoenlijk doen bijwerken maar dat ik ze al zou helpen door een kopie van mijn bankafschrift bij te voegen. Kreeg 2 (!) maanden later een mail dat ik inderdaad had betaald en alles is afgehandeld.
Ik heb nog nooit problemen gehad met afterpay. Omoda daarentegen bestel ik niet meer. Trage levering. Schoenen waren er wel, maar ergerns in een winkel. Moest van hier naar daar en dan pas verzenden. Nou ja puntj bij paaltje een week op de schoenen moeten wachten. Op zich niet erg, maar laat het weten. Ik moest steeds overal achteraan bellen. Nou laat maar
Ik heb Omoda niks laten weten. In de mail staat ook dat ik bij Afterpay moet zijn. Maar Omoda heeft geen punten gescoord door even een mail te sturen over de schoentjes maar gewoon domweg de levering uit te stellen Ga straks even bellen met Afterpay maar dat is het laatste wat ik ervoor doe.