Ik ben trots op mezelf omdat ik na een lange periode met veel pijn en ellende, de ziekte van crohn onder controle heb. Ook omdat ik ondanks de stoma toch 2 prachtige kinderen heb en een hele lieve man.
ik ben trots... dat ik ondanks de heftige paniekklachten die ik jaren heb gehad toch ben doorgegaan met alles wat ik doodeng vond... ik heb een extreem jaar achter de rug... een extreme bevalling achter de rug... en ik moest ook nog eens de onzekere medische malle molen in om zwanger te raken.... en ik heb geen last van paniek gehad..... alles heb ik rustig doorademend over me heen laten komen en ik heb telkens het hoofd koel gehouden, iedereen zei tjeee ( ze weten niet van mijn paniek) ik snap niet hoe jij je hoofd zo koel hebt kunnen houden afgelopen jaar.... en je was ook nog zwanger!!!!! ja ik was zwanger.... de hormonen gierden flink.... maar ik ben rustig en kalm gebleven... ik kan nu zeggen: ik ben klaar met die paniek.... het heeft geen invloed meer op mijn leven en daar ben ik trots op. jose
Ik ben trots op het feit dat ik tevreden ben met hoe mijn leven er uitziet. Het gras is altijd groener... Maar ik ben tevreden. Ook ben ik erg trots op mijn man en op ons wondertje dat onderweg is.
Ik ben trots op mezelf omdat ik na mijn MK niet bij de pakken neer ben gaan zitten en probeerde positief te blijven! En ik ben zeer trots op mn lichaam...omdat het meteen na de Mk weer zwanger is geworden! (vanmorgen een positieve test) x
Ik ben er trots op dat ik ondanks alle tegenslagen op onze lange weg naar een wondertje nog steeds alles in het leven positief kan bekijken en dat mijn man en ik nog dichter naar elkaar zijn gegroeid.