Ik kom net weer bij een client vandaan, waar ik elke dinsdagmorgen kom. Als ik daar zeg maar kom om 9 uur dan hoeft hij alleen nog maar op het knopje te drukken van de Senseo en zet hij de bak koffie voor mijn neus neer. Nu is het grote punt dat ik zijn koffie toch wel zo smerig vind. Het lijkt wel alsof het een koffiepad vermengd met slootwater is. Of het ligt aan de koffiemelk, die raar smaakt. (Of allebei). Hij heeft altijd zo'n pakje koffiemelk met zo'n tuitje in zijn koelkast staan. En ik heb zelf altijd al een hekel aan pakken koffiemelk. Ik heb zelf altijd flesjes omdat ik het gevoel heb dat de 'luchtjes' vanuit de koelkast in een pakje koffiemelk trekken. Gelukkig moest hij gelijk nadat hij de koffie neerzette, de deur uit, ff een boodschapje doen. Ik vind het erg om te zeggen, maar heb alle koffie gelijk door de gootsteen gespoeld. Zo smerig! Een andere keer heb ik het leeggedronken en mijn neus dichtgehouden met doorslikken. Oja en ik doe altijd nieuw schoon water in de watertank van de Senseo als hij niet in mijn buurt is. Want ik ben bang dat hij het water nooit verschoond. Vind het raar tegenover die man om te zeggen dat ik geen koffie meer hoef daar. Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen staan?
Toch even vragen of je het zelf mag zetten? (als je daar al wat langer komt, dan weet je misschien al waar alles staat) Of op thee over gaan? Maar het kan ook aan het water liggen. Ik heb zelf al gemerkt dat bijvoorbeeld het water gewoon uit de kraan hier in Den Bosch beter smaakt dan bijvoorbeeld in Rotterdam. (niet om iemand te beledigen, maar dat vind ik)
Thee vragen? Persoonlijk vind ik alle Senseo-koffie naar slootwater smaken, dus misschien heeft dat er iets mee te maken?
Ik heb het zelf ook gehad toen ik nog bij clienten werkte. Ik dronk eigenlijk alleen nog maar water bij de mensen waarvan ik het niet vertrouwde (oude koffie, oud water, afwassen met een vaatdoekje) Ik heb er toen eerst maar van gemaakt dat ik last van mijn maag had en liever water wilde of thee. Toen dat ik het te warm vond voor koffie. Na een tijdje werd er niet eens meer om gevraagd, kreeg ik gewoon water. Bij sommige gevallen had ik zelfs een flesje spa bij.
goh, exact hetzelfde moment.Afwassen met een vaatdoekje? Ik lig hier helemaal krom, getverderrie zeg.
Jamaar als ik daar kom heeft hij het water erin, de pad erin, de mok met koffiemelk eronder en als hij mij ziet aankomen dan drukt hij op het knopje. Dus dan ben ik net te laat met vragen of ik het zelf even moet maken. Om half 11 neem ik steeds ff pauze, en meestal ligt die man te snurken op de bank (en hij is ook ontzettend doof) dus dan zet ik ook echt geen koffie voor mezelf....) Ik pak: of niks of water. @ Lady Daisy, ik weet wat je bedoeld maar in dit geval vind ik het water wel goed te drinken. @ Lindangel, smaken verschillen. De Senseo van hier thuis vind ik wel lekker. Het is denk ik ook maar net welk soort pad je erin doet. Ik zou nou nooit voor dark kiezen, we hebben meestal regular of mild. Of koffie met een smaakje van Perla of Senseo.
Ik zou zeggen dat koffie de laatste tijd niet meer zo goed valt en je het dus niet meer zoveel drinkt. En dan vragen om een kopje thee of een glaasje water.
Dat moet ik dan wel 3x herhalen denk ik. Die man is zo stokdoof, hihi. Het is inderdaad geen gek idee om te zeggen dat ik last van mijn maag krijg van koffie of iets dergelijks. Ben ook een beetje bang dat als ik daadwerkelijk zwanger zou zijn, ik die koffie binnenkrijg. Stel je voor dat hij idd nooit dat water verschoond maar alleen bijvult. Lijkt me niet zo goed ook voor je kindje niet om oud water te drinken. Al die bacterieen...
wieweet gebruikt hij elk padje wel 2x ofzo. Want daar wordt het wel slootwater van. Is me wel eens per ongeluk overkomen dat ik vergat het padje te verwisselen
Nee hoor hij gebruikt hem geen 2x. Hij is altijd heel stipt om elk padje weg te gooien. Haha dat is ook zo'n lekker hygienisch verhaal: Hij gooit de drollen van de kattenbak altijd zo in de prullenbak. En als hij dan de pad gaat weggooien, dan tikt hij de padhouder aan de rand van de prullenbak zodat de pad eruit valt. Aaaaaaaaaaaaaaaah ik walg daar zo van he. Als hij de keuken uit is dan maak ik altijd de padhouder schoon en doe schoon water in de watertank. Hahaha moet er wel om lachen terwijl ik dit aan nhet schrijven ben. Het is zo'n vies onhygienisch ventje.
ik denk dat het aan de koffie melk ligt. bij de oppas van me dochter smaakt de koffie ook echt vies.het merk van de koffie bleek het zelfde als ik altijd gebruik (perla van de appie) en de senseo ziet er ook goed schoon uit net zoals het huis trouwens. ze gebruikt vloeibare koffiemelk van die kleine flesjes (weet zo het merk niet) en weet zeker dat het daar aan ligt. ik dronk ipv koffie een keer thee en doe daar ook altijd melk in. zelfs de thee was ineens net slootwater blerk. gewoon kraanwater smaakt prima dus het ligt echt aan de melk denk ik
aldi pads zijn trouwens ook echt smerig als jebeter gewent bent. misschien ligt het hier aan. heb niks tegen aldi hoor maar die koffie blerkk
De koffiepads die hij gebruikt zijn idd van de Aldi. Vind dat persoonlijk ook niet zo´n lekker merk. Wij hebben eigenlijk altijd Perla van AH en we sparen daar ook de punten van voor een gratis pak koffiepads. En het is Dark roast. Uhh....ook smerig, want ik hou niet van sterke koffie.
Daar moest ik ook meteen aandenken... Dat heb ik wel eens vaker van oudere mensen gehoord. Uit zuinigheidsoverwegingen... Maar lees nu dat ie dat niet doet