Kaye die wil altijd erg graag springen en doen. Nou weet ik dat je van die dingen heb een soort schommel die je kan ophangen een haken. Maar nu heb je ook zoiets maar dan met veren erin ofzo. Misschien weten jullie hoe dat heet of waar je dat kan kopen? Alvast bedankt!
jolly jumper heet dat,ik heb er 1 gekregen maar die komt uit canada! succes met zoeken groetjes krulliewulie
Ja en nu staat kaye steeds om mijn buik te springen en dat voelt niet zo lekker Dus vandaar dat ik zoiets zoek Heel erg bedankt ga gelijk uitzoeken hoe ik eraan kan komen!
Nou moet ik natuurlijk niet vergeten dan onze knul al gewoon 9 kilo weegt en die Babybouncer tot 10 kilo is dus het houd denk ik op.
Je kunt ze in verschillende soorten krijgen hoor, dus qua kilo's zul je misschien een steviger vinden (heb daar helaas geen namen van maar je hebt er meerdere die ze produceren). Het berichtje erboven over hoe goed of niet het voor de ontwikkeling is, je laat je kind er geen 24 uur pd erin zitten voor een maand dus dat zit wel okay, alles draait weer om gezonde balans uiteindelijk. Ik weet dat sommige winkels waar ze houten producten verkopen ze ook hebben, maar je ziet ze niet veel meer idd... Succes, hoop dat je er 1 vindt, zijn errug leuk!
Als ze niet slecht zijn, waarvoor zijn ze dan nauwelijks meer te vinden? Maar ieder moet doen wat hij zelf goed acht...