Nou het is zover, meneer doet niet anders dan lopen. Wat nu schoenen? Hij had nike van mijn moeder gekregen nou het lijkt wel een houten hark zo loopt hij erop en zit gewoon niet comfortabel lijkt me. Hij heeft wel Teva sandalen maar met dit weer is dat geen optie meer. Nu dus opzoek naar goede niet te dure schoenen aangezien meneer in 3 weken van 19 naar 20 is gegaan. En wil ook graag zijn voeten op laten meten waar kan dat omgeving Apeldoorn?
Onze 2 mannen hebben als 1ste schoentje die van het merk Boumy gekregen. Een soort leren slofje, lopen ze heel makkelijk op. Erg fijn om daarmee te beginnen voor je kleintje. Had ook een `gewone` schoen gekocht, ook echt leer, maar dan is tie net zo`n houte hark haha.. Kijk maar is op Boumy - Leren babyslofjes. heb ze pas nog besteld. Je moet altijd ietsje groter nemen, staat er precies op hoe je het voetje kunt meten. Zijn rond de 30 euro. Sommige miss iets goedkoper of duurder, net wat je wilt. Hier heeft de oudste zeker wel 3 paar verseten.
Heeft iemand ervaring met Brantano? Geven ze daar goed advies voor een eerste schoentje? Of ga ik best naar een 'echte' schoenenwinkel?
Ben bij de Scapino geweest had hele mooie aan van Clerks? a 45 euro :O nou sorry dat ga ik dus echt niet doen. Daarna nog leuke gezien alleen net te klein. Nu alleen sloffen met zool meegenomen voor 12,99 wel een flexzool. Dus voorlopig kan hij even vooruit. Alleen voor de regen moet hij wat anders..
Ben begonnen met Aapieschoenen en toen ie écht liep heb ik twee paar Elefanten van VanHaren gekocht (sandalen en dichte schoen) en hij heeft nu deze Okidoki Peuterschoen Blauw Bristol
Die mini schoentjes zijn absurd duur! Maar toch zou ik voor het eerste paar je wel laten adviseren in een 'echte' schoenwinkel. Het eerste paar van mijn dochter waren van orange babies, ook rond de 50 euro trouwens. Het is belangrijk dat het een flexzooltje heeft, voor de eerste losse stapjes zijn aapies enzo niet goed meer... Wel als slofje trouwens. Zoveel mogelijk op blote voetjes is ook het advies, maar dat is niet zo handig in de regen en sneeuw (
Flex zool koop ik sowieso. Maar Clarks lijken mij prima schoenen? Maar 45 euro nee sorry echt niet! Ben nu aan het kijken op marktplaats
Ik was ook gelijk aan het 'winkelen' op zalando. Pfff, belachelijk die prijzen. Ga ook eens zoeken op clarks. Ik zoek laarsjes voor mijn dochter, maat 21, liefst geen 100 eu! Iemand advies?
Nadeel van MP (tweedehands dan) is dat de zool soms al flink afgesleten is... Ik zou naar Van Haren, Bristol, Scapino of Schoenenreus ofzo gaan. Of kijken of ze ergens online misschien nog iets van een vorige collectie hebben met korting. Voeten laten meten kan in iedere schoenenzaak. Sommige betere zaken meten digitaal, dan kijken ze ook naar de breedtemaat ed.
Ik vind er niet echt duur voor een goede schoen ben je dat ook echt wel kwijt. Vanharen heeft elefanten die hebben een goede baby lijn.
Eerste schoentjes tweedehands kopen lijkt me echt geen goed plan. Die schoentjes zijn toch al gevormd naar een ander voetje dan, dat lijkt me toch niet ideaal voor een goede start met de schoentjes én de voetjes. Tenzij ze natuurlijk echt nauwelijks gedragen zijn....
Hier schoentjes van Shoesme voor mijn dochter (smalle voet) schoentjes van Jochie voor mijn zoontje (gemiddelde voet) Prijscategorie 50-60 euro https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdvkDio9ZxqXPbHtyShi6QXvRz9nHCszpZkpC_xIEYGlwzIP_3
Tweedehands zou ik ook niet doen. Op internet zijn er zat winkels die goede schoenen verkopen voor een goede prijs. Ik heb pas geleden deze schoenen voor mijn dochter gekocht. http://www.originbaby.nl/index.php?item=babylaarsjes-indian-style-pink&action=article&group_id=38&aid=910&lang=NL Bijna echt grote mensen schoenen, maar nog net niet helemaal.
Hier Shoesme als eerste echte schoen. Op laten meten in een goede schoenenzaak. Via internet met veel korting gekocht... Even googlen dus
Schoenen worden pas geadviseerd na 3 maanden goed zelf lopen. Flex-zool en ik neem altijd echt leder. Dat is veel gezonder voor de voetjes. Kopen zonder passen doe ik nooit. De ene schoen valt anders dan de andere. Laat altijd het personeel kijken of de schoen goed zit. Ze hebben bij Scapino nu 2e kinderartikel voor de helft van de prijs. Misschien vind je daar iets leuks.
Maar niet zonder meer afgaan op het personeel, hoor! Ook zelf goed kijken en nadenken ed. Heb echt wel eens niet-snuggere verkoopsters gehad... Dat ik om advies vroeg en als antwoord kreeg dat als ze er in kwam, dat ze de schoenen dan paste. Euh...ze komt ook in mijn schoenen, maar ik zou niet willen zeggen dat die voor haar geschikt zijn om de hele dag op te lopen... En ben ook wel eens genegeerd en afgeblaft toen ik wat vroeg (daar heb ik vanzelfsprekend niets gekocht ). Of dat het wel ging met haar wreef, terwijl het echt heel heel heel net paste en de schoenen zoveel groeiruimte hadden dat het op dat moment inderdaad wel paste, maar ik toch grote twijfel had of dat na één of twee maanden nog steeds zo zou zijn (was de verkoopster wel met me eens toen ik dat zei ). Inmiddels bepaal ik dus liever zelf of de schoenen passen of niet...
Ik ben het met je eens dat niet iedere verkoper even geloofwaardig en/of snugger overkomt Heb ook wel eens een verkoopster getroffen die zei dat het nog niet zo precies kwam omdat kinderen van die leeftijd toch nog niet liepen... euh dan is het juist belangrijk want dan moet je helemaal geen schoenen aandoen en daarnaast loopt een kind van ruim anderhalf jaar vaak al wel een tijdje haha. Daar heb ik mijn voelsprieten wel voor en als ik het niet vertrouw, ga ik ergens anders heen Vanmiddag toevallig 2 paar nieuwe schoenen gehaald en ben gelukkig deze keer geholpen door iemand die naast erg aardig, ook erg kundig was in mijn ogen. Helemaal blij Met de schoenen én de service.