Wow ik weet niet wat voor werk hij doet maar volgens mij heeft hij zijn roeping gemist, ik zeg verkopen die dingen!
hij is timmerman (gewoon in de bouw) maar hij vond het zoooo leuk om te doen dat als straks ons 2e kindje er is en we weer wat meer tijd hebben (we willen nu nog een hoop in huis doen) hij wel een tijdje een garage kan huren om dan wat van dit soort dingen op bestelling te maken. het zal dan wel vrij prijzig worden, want hij is hier toch zo'n 8 dagen mee bezig geweest en dan reken ik de tekening maken niet eens mee. dus ja das kijken of t werkt zeg maar. ik zei al tegen m solliciteer bij een meubelmaker, maar hij is ook wel erg gehecht aan zn werk in de bouw.
Ohh, ik laat het maar niet aan Thijmen zien Dan wil ie ook Erg mooi zeg. Goed idee om het in opdracht te gaan doen! Denk alleen niet dat ik het kan betalen
Mooi zeg! Ik wilde dat die van mij zo handig was! Jeetje zeg, en dat van zo'n klein autootje gewoon een tekening maken en een exacte kopie maken. Echt heel erg goed.
Wauw wat knap zeg! Heb het even aan mijn vriend laten zien (kijk zo moet t nou schatje ), die vond het ook erg mooi en netjes gedaan.
manlief zegt dat er altijd een mooi prijsje te maken valt vooral omdat ie t heel leuk vind om te doen. hij heeft net alle reacties gelezen met een grijns van oor tot oor hij vind t erg leuk dat iedereen het bed mooi vind
Echt supergaaf joh! Wat geweldig dat je man daar zoveel energie in heeft gestoken! Mijn vriend zei ook al: Sow,vet!
Geweldig! Echt een leuk bed. Ik kan me voorstellen dat jullie zoontje niet weet hoe snel hij zn bedje in moet kruipen haha...
Wat een ontzettend mooi bed! In winkels kun je ze niet mooier kopen! Echt knap gedaan! Ik zeg gouden handel om de verkopen haha