ik denk zo'n 8 a 9 dagen en dan 5 uurtjes per dag ongeveer... enne wat wil je hebben dan? hij wilt graag nog wat dingen maken maar om nou me hele zolder vol te bouwen heb ik liever dat ie t maakt en dat t daarna meteen hier weg is haha
nee eigenlijk niet, het matras ed ligt er ook nog niet in, wil eerst de rest van zn kamertje af hebben. dan zal ik een foto maken van zn hoofdje als ie zn hele kamer ziet
Wow wat mooi gemaakt zeg, echt superknap. Ik heb niet alle reacties gelezen dus weet niet of het al gevraagd is, maar waar zit dan het matras in van je kind?
Wow, echt vet gaaf zo'n bed!! Lees dat kamertje nog niet helemaal af is, komt het eindresultaat er ook? Ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden.
iemand vroeg nog waar zn matras lag, dat is zeg maar vanaf de moterkap daar komen zn voetjes en dan de hele achetrkant daar ligt ook gewoon matras.
de laadbak is ook te openen zodat je t met verschonen iets makkelijker hebt en als jayden ziek is oid dat ik er gewoon makkelijk bijkan.
Oh wow zeg, wat geweldig! Dat lijkt me nou zoveel voldoening geven he, als je zoiets kan. Helemaal als je dat voor je kindje kan doen. Hij mag zeker trots zijn op zichzelf en terecht dat jij weer op hem trots bent. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Je zoontje krijgt helemaal een bob de bouwer kamer begrijp ik?