*TROTS* op me meisje en mezelf :D

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door AmvTristan, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmvTristan

10 apr 2013
    41
    0
    0
    voor me kleine mannetje zorgen en wachten op de vo
    NULL
    Ik wou even kwijt hoe trots ik op me meisje en mezelf ben over de borstvoeding en dit leek me de beste plek :D

Vanaf de 2de voeding (1ste voeding was gelijk na de geboorte) had ik pijn met het drinken van me dochter een pijn in mijn tepel lastig uit te leggen.
    Maar het was een pijn die ik al kende van me zoontje ... daar ben ik met de bv gestopt door de pijn en daarbij zeer slechte begeleiding van de kraamhulp.
    Achteraf toen me zoontje 4 weken was kwamen we erachter dat hij een zware hartafwijking heeft en een operatie nodig had en hij weinig kracht had vandaar dat de bv ook niet lukte.

Maar nu weer de zelfde pijn .. kraamhulp (deze x een hele goede) verloskundige en een lactatiedeskundige (advies via de telefoon) hadden geen idee wat het kon zijn.
    Flesvoeding in huis gehaald en gegeven maar ze huilde en de melk liep zo me borsten uit .. dus toch weer aangelegd en heel hard nagedacht over wat ik nu wou doen.
    DOORGAAN met de bv maar wel willen weten wat is er aan de hand.
    Lactatiedeskundige langs gekomen die keek ohh dat is spruw zegt ze .. en de kraam en ik hadden daar al naar gekeken maar zagen er niks van.
    Nog een keer gekeken en ja hoor daar was de beginnende waas in dr mondje.
    Nu met medicijnen voor me dochter en mij gaat het al een stuk beter.
    En het blijkt dat ik het virus voor de schimmelinfectie in me lichaam heb en gelijk doorgeef met de bv ... achteraf zo simpel maar toch zo trots dat ik heb besloten om toch nog verder te kijken wat het kon wezen.

Heel verhaal geworden maar ik ben het even kwijt :D:D:D.

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    daar mag je zeker trots op zijn!!
    gaat het drinken nu beter?? hoop voor je dat dit het begin van een hele mooie en gezonde periode wordt :)
    zo zie je maar dat je met de goede mensen om je heen een heel end komt.
    heb zelf ook het schimmelvirus maar gelukkig nog niet door gegeven in spruw!

mochten de medicijnen niet goed genoeg werken heb ik hele goede dingen gehoord over aanstippen met bessensap. via google vast wat over te vinden.

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat heerlijk dat je deze keer meteen de goede zorg hebt kunnen krijgen. Je mag trots zijn op jezelf voor het vragen van hulp. Vaak wordt dat gezien als zwakte, maar hulp vragen is juist een teken van kracht!

Ik wens je een heerlijk bv-periode toe.

4. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Wat goed zeg!! Je mag er zeker trots op zijn :D

5. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    o ja.. die pijn is echt niet fijn, en spruw erg hardnekkig!
    Wij zijn er nu net vanaf.. en het heeft zo'n 10 weken pijn gedaan.. :( Daarna nog af en toe wat dagen weer die pijn.
    Hoop dat het bij jou sneller weg is. Bij ons is het weggegaan door gentiaan violet. Te bestellen bij Eurolac (iets homeopatisch) nystatine (en smeren met daktarin) hielp voor geen meter en kleefde enorm.

Deel Deze Pagina