Trots op mezelf -50 kilo!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gijsje, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
  2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Geweldig! Je ziet er supergoed uit. Daar mag je met recht trots op zijn...
    Echt top!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    VET knap !!!!😄
    Complimenten meid. Geniet van je nieuwe leven.

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ziet er goed uit!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Knap hoor! Mijn petje af voor je :).

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Wat een verschil zeg! Je mag zeker trots op jezelf zijn. Vol blijven houden he.

Knap hoor!

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat een verschil zeg!!

Voel je je nu ook echt slank?
    Ik ben in totaal bijna 55 kilo kwijt maar zie nog steeds het dikkerdje als ik in de spiegel kijk en dat vind ik heel erg naar.

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Wat knap zeg, gefeliciteerd!!!

9. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Wat supergoed! Ben gewoon jaloers op je! Zit er zelf ook sinds kort over na te denken, maar ben nog bang... Hoe is je leven erna w.b. energie, nadelen, voordelen, waar loop je tegenaan en wat voor prognose hebben ze voor de toekomst (hoorde pas iemand zeggen dat nog helemaal niet bekend is wat dit op lange termijn met je kan doen qua gezondheid e.d. is dat zo?) Ik zit echt in dubio...
    Heb ook een stel kinderen, hoe lang ben je na de OK bezig met herstel? Misschien wil je er wat verder over zeggen, mag ook per pb. BVD!

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wauw wat goed van je!!

11. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    wat goed zeg!

12. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wowww!
    Wat goed zeg! Je straalt!

13. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Zoow! Wat moet dat goed voelen zeg!

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wat goedd!! Je ziet er geweldig uit!!
    Je lijkt ook jaren jonger! Heerlijk he al die kleding die je nu aan kan! Alles wat je leuk vind, past gewoon!

Ik ben 28 en ik ben ook 55 kg afgevallen :)
    Dmv streng dieet. Wilde ook heel graag een gb en deed nog 1 allerlaatste poging voordat ik daar toe zou gaan. Maar oh wat is het moeilijk om op gewicht te blijven!

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Even snel, ik haal ze straks weg:

16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Wauw mooi hoor Gijsje!
    Ik had je foto ook al op een fb-groep gezien. Super knap.

Ik hoop er over een tijd zo uit te zien maar eerst de operatie over 3 weken...

17. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Krullie jij ook een super resultaat!

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wouw wat leuk al die reacties,dat had ik niet verwacht!

Voor degene die er naar vroegen: Het is echt even pittig geweest,ik heb een voortraject gehad bij de psycholoog toen streng dieet vooraf om de lever te laten slinken,tot 2x toe helaas omdat de 1e keer de operatie op het laatste moment niet door ging,ik had verhoging dus kon naar huis.
    Operatie is me meegevallen,was echt op het ergste voorbereid en natuurlijk heb je pijn maar kreeg goede pijnbestrijding en ging gelijk nadat ik wakker was van de operatie en terug op zaal aan de wandel.
    De eerste 14dgn na de operatie mocht ik alleen helder vloeibaar drinken,water,slimpie,opkikkertje dat was de eerste week prima maar naar die week begon ik het wel moeilijk te krijgen.Drinken was lastig,het voelde als een steen op mijn maag(je)Na 14dgn eindelijk een crackertje met smeerkaas,het leek wel een gebakje!! Helaas kreeg ik last van extreme obstipatie,mijn lichaam moest echt wennen,gelukkig is dat na een tijd over gegaan en dat gelukkig nu ook prima.
    Zo langzaam gaan opbouwen,ondertussen eet ik gewoon alles weer. Kan niet overal even goed tegen maar er zijn weinig dingen waar ik echt op dump.Omdat ik zo goed als niet dump moet ik wel goed opletten dat ik goed en gezond eet,zeker omdat je de voedingstoffen natuurlijk niet goed opneemt. Je bent natuurlijk niet tussen je oren geopereerd dus het gevaar van snaaien en emotie eten ligt altijd op de loer,gelukkig goede begeleiding. Gelukkig zijn mijn bloedwaardes altijd goed.

Als er nog vragen zijn laat maar weten hier of via PM. Het is natuurlijk wel hoe ik het ervaren heb/ervaar. Ieder mens/ieder lichaam is anders.

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    @Krullie wat goed,echt superknap! Op gewicht blijven is het aller moeilijkste dat is wat me nooit lukte. Ik was nooit eerder zo veel afgevallen maar wil echt nooooit meer zo zwaar worden,voel me nu zoveel beter!

20. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wauw Gijsje knap hoor.
    Je ziet er super goed uit,je mag apetrots zijn op jou behaalde resultaat!!

Deel Deze Pagina