Ik ben op zoek naar een gezichts bruiner (+- 35 max) aangezien ik nu wat bleker in mijn gezicht ben dan normaal, deze zomer weinig zon heb gezien, en momenteel niet onder de zonnebank ga ivm zwangerschap. Belangrijk vind ik: - dat het natuurlijk oogt (niet oranje/geel) - goed in trekt en egaal is. Welke gezicht zelfbruiner raden jullie aan?
Ik doe het zonder dagcreme ! Gewoon in de avond na je gezicht gewassen te hebben. Paar druppels (8 ongeveer) op je gezicht smeren. Goed uitsmeren, ook in je hals en haarlijn goed uitsmeren tot alles ingetrokken is. Erna ff handen wassen. Mooi, gezond bruin kleurtje!
Het fijne is dat ik echt nog nooit vlekken gehad heb hiermee. En ben wat dat betreft nog wel eens kluns
Meeeen je niet. Geweldig! Ik word overal goed bruin, behalve in mijn gezicht. Dit klinkt als magie haha
Haha hier nog 1! Ik moest vroeger mijn moeder altijd insmeren en die heb ik regelmatig voor l*l laten lopen
Hahaha, ja werkt echt goed! Ik kan niet zonder dat spul. Soms gebruik ik het ff niet. Maar als ik een mooi kleurtje wil hebben, smeer ik dat en meteen mooi bruin! Voel me meteen (geestelijk) weer beter
Ik kan je in ieder geval een lijst geven van wat je niet moet kopen. Alles onder de twintig euro was hier geen succes. Ik ben afgelopen winter regelmatig als gevlekte wortel door het leven gegaan . Conclusie goedkoop is duurkoop! Ik ga de Collistar ook eens uitproberen.
Ik ga de collistar gelijk googlen. Edit: hoe lang blijft de kleur zitten na één keer gebruik? Zie je dan gelijk effect of moet je het opbouwen?
Whitetobrown Mist | Spray-tan.nl webshop Doet het bij mij beter dan andere smeermiddeltjes. Ik adem het alleen liever niet in dus adem in en naar een andere ruimte. Maar ik vind hem heel goed en geen vieze handen.
Is het zo dat je naast de gezichtsbruiner de rest moet insmeren om het natuurlijk te laten overkomen? Ik zit ook aan een gezichtsbruiner te denken maar zie het niet zitten om van top tot teen een smeersel te gebruiken.