Hallo dames! Geen idee of hier überhaupt iemand is die in Nootdorp woont (of er wel eens komt), maar mocht diegene er wel zijn en toevallig vandaag bij het boodschappen doen in de Parade een knuffeltje hebben gevonden (een koe met opgeborduurde naam): pleeeeeaaaaaaaase stuur me een PB ofzo! Kind heeft 'm in een onbewaakt ogenblik uit de wagen gemikt Ga zo nog postertjes maken, maar dacht: wie weet.....!
ah succes, zal dr kijken als ik dr loop posters ophangen hielp bij ons helaas niet, maar zou het zeker doen. maar er is ook een website knuffelkwijt.com waar je t ff kan melden
succes je weet maar nooit wie hier allemaal rondhobbeld. hier gaan om deze reden nooit knuffel mee naar buiten.alleen dingen die ik kan vastmaken aan de gordels.
heb je een foto ervan? mss dat iemand dezelfde thuis heeft liggen in het geval hij niet meer gevonden word
Ik neem aan dat die nog niet kan lezen... dus maakt het waarschijnlijk niet uit of het een ander exemplaar is.
ja lezne kan ie toch nog niet hebben we met Ryan hier ook..die heeft een nijntje tutdoekje en eentje is met naam naderhand ging ie kapot en hij ziet echt geen verschil met die met naam of zonder naam
toevallig nog een kikkerknuffel ook gevonden daar in de parade? vorige week kwijt geraakt (we moesten rennen voor de regen met mijn meisje in mijn armen...meteen terug gelopen en was al niet meer te vinden...)
zo ben ik een pooh knuffeltje van me zoon verloren was echt een hele kleintje van pooh mja ook kwijt hij heeft kleine pooh knuffels mja nu niet meer hij mis ze wel
Bedankt voor alle reacties! Manlief is gisteren voor de zekerheid alle winkels in de Parade nog afgeweest of ie misschien ergens was afgegeven, maar helaas... En nee, lezen kan hij natuurlijk nog niet, maar het gaat mij er ook om dat het een (voor mij) erg bijzonder kraamcadeau was... Hij heeft zat andere knuffels en hij laat zich daar wel mee afleiden, maar toch.
eehhh, ik snap het maar als iemand nog een koe heeft die er op lijkt. Wil je die dan wel graag hebben?? kan zijn dat het zijn fafo is?
Echt zijn favoriete is het niet, in die zin dat het niet de knuffel is waarmee hij altijd slaapt ofzo (zijn slaapknuffel komt zijn bedje niet uit, want als we die kwijtraken hebben we wel een probleem ) Dit is de knuffel die we altijd meenemen als we op visite gaan enzo, dus hij is er wel aan gehecht, maar niet zoals aan zijn slaapknuffel. Ik wil graag specifiek deze terug, omdat ik er zelf nogal aan gehecht ben. Tot nu toe heb ik niet aan mijn zoon gemerkt dat hij hem echt specifiek mist, dus een vervanging is niet nodig Wel lief bedacht, hoor!