Ik zit vol verbazing het topic te lezen over de huishoudbeurs, en krijg het gevoel dat ik zo ongeveer de enige Zp'er ben die daar voor geen goud heen zou gaan, zelfs niet als ik geld toe zou krijgen. Mijn haren gaan al overeind staan bij het idee van al die hysterische vrouwen, graaien naar gratis troep waar ze vervolgens niks meer mee doen! Dan ook nog die trolleys die meegaan....jek!! Ik snap echt niet wat mensen hier zo leuk aan kunnen vinden, of spoor ik nu gewoon zelfg niet?
je spoort niet neehoor ieder zijn dingetje hoor.. ik hou ook niet van die gillende keuken meiden die aan het graaien zijn.. ik ram ze gewoon aan de kant met me trollie
Ik moet er ook niks van hebben maar dan vooral om de drukte, daar kan ik vreselijk chagrijnig van worden.
ja ja daar heb je jouw stalker weer als je maar oppast voor zwangere vrouwen en helemaal voor mij slinger zo mijn tas tegen je manke poootje aan nee hoor zo ben ik niet
Ik ben er nog nooit geweest.. ik heb ook geen idee wat er nou zo fantastisch aan is. Zijn die koopjes daar nou echt koopjes of zijn het koopjes die je maar koopt omdat ze het daar koopjes noemen? (snappen jullie um nog )
Whahaha, dat is ook precies het beeld wat ik heb...dat ik daar rennend met mijn trolley over een kraampjhe hen moet duiken en dan met een of andere huisvrouw met een Frans Duits t-shirt aan in gevecht moet voor een vaatwastablet!
Een of andere beurs voor vrouwen die graag het huishouden doen! Nee, tja, om dat uit te leggen...half vrouwelijk Nederland wordt al wild bij het woord huishoudbeurs, terwijl bij de andere helft ws de haren overeind gaan staan!
ben er nog nooit geweest maar weet nu al dat ik daar geen reet aan vind. mij te druk met teveel vrouwen ( viswijven) die kuttrolleys waar je je nek over breekt, dat gekakel enzo bah! geef mij de autorai maar. heerlijk tussen de kerels
Ik probeer het ook te begrijpen,,, nee het is niets voor mij. Nog niet als mag ik met de taxi en krijg ik 1000 euro toe. Om vervolgens met blauwe enkels, gekneusde tenen, en een hoop zooi thuis te komen. Liever niet
Maar ben denk ik ook 1 van de weinigen op dit forum die never nooit naar de 9 maandenbeurs zal gaan of jonge gezinnen of hoe het ook mag heten.. Lekker nieuwe kinderwagens uittesten, zwitsal smeren en proefverpakkingen van Bambix of whatever?
Eigenlijk is het gewoon een grote supermarkt dan, maar met koopjes? En je moet er toegang voor betalen? Snap ik het goed, kennen ze hier helemaal niet