Dat kan ik me helemaal voorstellen hoor Lovepeet. Het is een mooi meisje met een hele zachte uitstraling.
Wat een mooie kindjes allemaal. Natuurlijk zijn we allemaal trots op onze kinderen! Dit is onze trots:
ben ook supertrots op onze kindjes, deze foto is genomen tijdens onze vakantie in zuidfrankrijk paar weken geleden. Deze foto geeft precies de band tussen ons oudste zoontje en mij weer. Trots!
Ben ook trots op mijn twee kanjers dat ze zo goed samen op kunnen schieten, broertjes door dik en dun en onafscheidelijk. Samen alles delen en tuurlijk ook weleens ruzie om een autotje maar over het algemeen doen ze het heel goed samen.
Wat een mooie foto´s van al die kinderen. Wat is het toch fijn trots op je kind te zijn. Ik ook, mijn meisje heeft deze week een drukke week gehad. Voor t eerst naar school en naar de opvang. Ze is er heel erg moe van maar vindt t ook erg leuk en heeft het naar haar zin. Leuk ook dat de juf zei dat t leek alsof ze al een jaar op school zat en de leidsters van de opvang zeiden dat ze zo´n gezellige kletskous is. Foto is van 2 weken terug toen we in Disney waren
ik ben heel erg trots op mn ongeboren zoontje,klinkt raar maar ik ben echt trots op hem, hij doet het zeer goed, beweegt heel goed en weet mn blaas ook goed te vinden,zoals nu,... ik ben in mn 27jaar nog nooit zo trots geweest, hij is mn trots