beetje gekke vraag misschien: Als vriendlief eerst mastrubeert en daarna dus sex met mij heeft en ook klaarkomt/ejaculeert kan je dan evengoed zwanger raken of zijn alle "goeie" zaadcellen dan al verloren gegaan bij het mastruberen. Wellicht gek dat ik dit vraag maar manlief zit altijd zo lang op de wc voordat we gaan slapen/sexen dat ik denk dat hij dan aan het mastruberen is....maar aan de andere kant kan hij dan een half uur later toch niet weer klaarkomen/ejaculeren of wel???
Als je vriend klaarkomt vlak voordat jullie seks hebben lijkt me dat niet bevorderlijk voor jullie kansen. Als je denkt dat dit zo is zou ik dat even met hem bespreken.
ik weet dus niet zeker of het zo is, maar denk het soms. hoewel ik het me ook weer niet voor kan stellen aangezien we echt bezig zijn voor een kindje!
Ik snap dat je nu niet weet of het zo is. Daarom mijn advies om het te bespreken want je maakt je er kennelijk zorgen om.
Nadat een man zijn kwakkie geloosd heeft moet hij even opladen, om het zo maar te noemen. Het lijkt me dat de meeste zaadcellen dus al verloren zijn als hij eerst met zichzelf speelt alvorens met jou te spelen. Maar gezien je het niet zeker weet, zou ik het wel met hem bespreken. Het vermindert namelijk jullie kans op een zwangerschap.
De cellen verbeteren zich elke 24u. Als hij alles al loost voordat jullie het gaan proberen zou dat heel erg zonde zijn en jammer van jullie kansen!
Inderdaad, er is nog steeds kans, maar ik denk dat de hoeveelheid zaad dan ook gewoon minder is. Maar een week alles 'opsparen' is dan weer ook geen goed idee, las ik
Tsja mijn man zit ook vaak lang op het toilet, meestal is hij dan verdiept in een spelletje op zn telefoon . Ik zou het toch echt vragen als je het zeker wil weten.
Hahahaha hier ook! Moet af en toe even roepen of het wel goed gaat. Die houdt het makkelijk 30 min uit op het toilet.gewoon chillen en geen gezeur aan zijn hoofd
Zou kras zijn als hij het voordien met zichzelf doet hoor. Ik heb nog geen enkele partner gehad die zo snel na elkaar twee keer een ejaculatie kon krijgen. Ooit een keertje met een tienervriendje geprobeerd en na veel moeite kwam er nog een druppeltje uit. Plus het is blijkbaar erg pijnlijk als er 'leeg' wordt geëjaculeerd. Hij speelt gewoon met ander speelgoed (mobieltje)
Ik dacht net hetzelfde te schrijven. Twee keer na elkaar is erg zeldzaam. Je kunt het soms forceren maar dan duurt het erg lang en komt er bijna niets meer uit. Zoals mamalacht schreef is het vaak ook pijnlijk dan. Ik acht de kans klein hoor dat hij het zelf doet.
Het kan dan wellicht pijnlijk / gevoelig zijn maar niet niet haalbaar.. Mijn manlief kan in een half uurtje prima nog een keer zonder een adem pauze.. Het verschilt ook van man tot man ze raden soms ook aan als mannen te snel klaar omen hij zich zelf eerst een handje kan helpen om dan de daad langer vol te kunnen houden.. Als je echt twijfelt kun je hem beter vragen. Niks is beter dan praten in plaats van allemaal dingen in je hoofd te halen die er waarschijnlijk niet zijn.
Dat is in het kader van een voortijdige zaadlozing. Maar er IS zo goed als geen zaad meer om te lozen die tweede keer. Dus zeker geen goed idee als je zwanger wil worden! Als het écht zo zou zijn, zou hij het dan ook makkelijk toegeven denk je?
Om antwoord te geven op je vraag .. Als je een goede en eerlijke relatie hebt kun je er over praten lijkt me.. Als hij niet eerlijk is en het niet wil toegeven wie zegt dat hij überhaupt dan wel kinderen wil? Lijkt mij logisch dat er in het eerste zaad de meeste zaadcellen zitten.. Dat lijkt hem dan ook logisch denk ik..