Kinderkledingbeurs

Discussie in 'De lounge' gestart door mel78, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gaan jullie wel eens naar een kinderkledingbeurs? Morgen is er 1 in de beurt, maar ik weet niet zo goed of het de moeite waard is om heen te gaan. Op marktplaats wordt tegenwoordig ook belachelijk geboden, dus wil eens gaan kijken.....

Iemand ervaring?

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ja ik ga morgen! Voor t eerst, lijkt me wel wat! Niet geschoten is altijd mis, toch?! Op marktplaats word je regelmatig genept met (kapotte of heel vieze) kleding, nu kan je het zien:)

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb nu wel voor het eerst zelf kleding geleverd.
    Volgens mij kun je er niet op bieden, ik moest de kleding geprijsd afgeven.
    Bij ons controleren ze goed op beschadigingen, vlekken ed. Dus veel bagger zal er niet tussen zitten. Ik heb zelf 4 hele mooie winterjasjes weggebracht waarvan de nieuwprijs rond de 100 euro was en heb ze voor 15 geprijsd. Slechts 1 seizoen gedragen, dus best een koopje toch?:) Kan dus de moeite waard zijn.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier doet de kerk idd ook altijd de oproep om je kleding geprijsd te brengen, hun houden een percentage en de rest is voor jou. Ze verkopen ook alleen per seizoen dus je zit hier iig niet tussen de zomerkleertjes te graaien naar iets voor nu of de winter.
    Ik koop er zelf nooit maar ik ga ervanuit dat het beter zal zijn als mp..

5. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nooit geweest maar wil graag een keer gaan. Ik heb altijd kleding nodig nu met 3 kids, en ook veel kleding die ik kwijt wil. Ik weet alleen niet zo goed hoe je erachter komt of er eentje bij je in de buurt is?

6. mol81

mol81 Niet meer actief

JA!! Vanavond de eerste, morgen nummer twee, vrijdag volgende week nummer drie en er zullen vast nog velen volgen. Heerlijk. In Haren (Groningen) wordt vanavond, morgen en volgende week zaterdag echt een mega kinderkledingbeurs gehouden met allemaal goed en betaalbaar spul. Heerlijk!

7. mol81

mol81 Niet meer actief

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Tja Groningen is te ver weg haha, maar zo te lezen is het dus wel de moeite waard?

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

heeyy wat leuk!!!

binekort is er 1 in rotterdam en 11 oktober in capelle. heb gelijk een vriendin een bericht gestuurd of ze mee wilde. zij is 4 maanden zwanger maar heeft het niet breed en is alleen.

10. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik koop al jaren kleding op de beurs. Het meeste is ook echt nog wel goed voor een volgende ronde. Vaak hebben ze er ook tweedehands speelgoed. Handig soms voor 5-12.

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb er een keer zelf gestaan. Wat een fiasco. Het was een druilerige dag en als er 30 mensen langs zijn geweest dan was het veel.
    Die mensen zochten net een andere maat dan ik had. Dus ik heb toen 1 rokje verkocht. - de kosten van de tafel = 2 euro verlies :D

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier in Duitsland worden er in het voorjaar en in het najaar (naja vanaf eind augustus al) kledingbeurzen georganiseerd. Hier in het dorp geef je je kleding geprijsd af, betaalt 4 of 5 euro en de volgende dag krijg je je spullen weer terug en een nette afrekening van de goederen die er zijn verkocht.... kan wel uit hoor :D
    Deze keer help ik zelf mee met de organisatie, dus mag mn kleding "kosteloos" brengen in ruil voor wat vrije uurtjes.

Beurzen worden hier in principe goed bezocht, maar is ook vaak maar 2 of 2,5 uur geopend.

13. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ja hier in Brunssum is er 6 oktober eentje. Ik help hier zelf ook als vrijwilliger.

Hier worden de zakken ingeleverd door de mensen en wij kijken de kleding na en prijzen ze. 70% is voor de inleveraar en 30% is voor de beurs/goede doelen.

De kleren die afgekeurd worden gaan ook naar goede doelen.

En ik koop eigenlijk bijna alle kleren daar voor mijn meiden.

14. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Leuk! Ik ga ook voor het eerst.. Ben benieuwd of ik wat leuks vind voor mijn kids

15. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Ja leuk! Ik ben er een paar keer geweest en al verschillende leuke dingen op de kop kunnen tikken voor een leuke prijs!

Ook veel speelgoed etc!

Ik vind het altijd super om lekker rond te neuzen!

16. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Aaah! Is dat nu alweer!! Helemaal gemist en het lukt niet meer om te gaan... In maart maar weer! :)

Hele fijne mega grote beurs is dit! Heb ik al veel gescoord voor weinig.

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik vind zelf een beurs waar mensen zelf hun spullen proberen te verkopen veel minder leuk dan een beurs waar het allemaal op rekken gesorteerd hangt per maat en per kledingstuk.

En mensen vragen zelf er meestal veel meer voor dan op een beurs. Bij ons is de duurste spijkerbroek 3,50 en de duurste jas 6 euro. Dat zijn leuke betaalbare prijzen. En het motto van ons is dat als je gaat twijfelen of je het ene of het andere truitje mee neemt en dan een laat liggen vanwege de prijs dan is het te duur. Wij prijzen liever wat lager in prijs zodat je dan denk nou voor die prijs neem ik ze gewoon alle twee :)

18. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik kijk altijd in een huis-aan-huis krantje (bij ons de trompetter) daar staan die altijd vermeld in een overzicht van dingen te doen in de buurt.
    Maar ze geven bij de beurs ook wel briefjes mee wanneer de volgende beurs is.
    Ik heb er dit seizoen al weer 3 bezocht en er staan er nog 2 in de agenda. In de winkel koop ik eigenlijk alleen nog ondergoed en leggings.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Moet je altijd heel vroeg zijn op so'n beurs om de goede dingen te scoren? Hier begint ie al om 9 uur....

20. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik ga ook een paar keer per jaar naar zo'n beurs.De ene keer vind ik niks, de andere keer heel veel. Er ligt ook vaak merkkleding tussen voor hele leuke prijsjes. Ik neem altijd zo'n grote boodschappentas mee. Daar stop ik snel de kleding in die ik leuk vind want tijd om alles uitgebreid te bekijken is er niet want dan is er een ander mee weg. Daarna ga ik op een rustig plekje staan om alles nog eens te bekijken,wat tegenvalt leg ik terug.

Deel Deze Pagina