Gister hebben we de pretecho gehad en hoe eigenwijs ze ook was met haar armpjes en beentjes voor haar gezichtje hebben we haar toch gezien Hier de foto: Bekijk bijlage 181164
Bedankt meiden! Leeuw,ja ze heeft de wangetjes van haar papa Cindy,Vlak voordat we zouden stoppen liet ze ineens haar gezichtje zien met wat hulp van mij. Maar zo lag ze dus eerst de hele tijd met haar benen voor het gezichtIn het midden zie je precies het neusje zitten. Bekijk bijlage 181171
haha ja meiden he!! Hier zei de echoscopist dat dit vaak meiden waren die zo moeilijk deden..hmmm..... Mijn oudste wilde toen trouwens ook niet...ze lagen allebei lekker in de placenta verstopt!
Hahahaha zo lag die van ons ook. En inderdaad dat is ook een meid Maar je hebt nog een heel erg mooie foto zo op het laatst.
Jongens kunnen er ook wat van hoor! Me zus heeft een jongetje en die lag precies ook zo continu met de handen ervoor en voetjes hihi. Leuk is dat he als ze dat doen,ze zullen wel hebben gedacht nee we willen niet
Wonderbaby,ja dat denken wij ook! Bonnie,Zullen alle meisjes zo eigenwijs zijn dan We hebben genoten van haar echt geweldig gewoon! Of gaat ze nu al stiekem op mama lijken,ook al zo eigenwijs als de pest hahaha. Alhoewel haar papa er ook aardig wat van kan
Wij zijn afgelopen dinsdagavond ook voor een 3D echo geweest, maar ze hebben alleen een 2D kunnen maken,ons meisje ligt helemaal opgerold en in stuitligging......ze ligt met de voeten boven haar hoofd en de armen er ook nog eens voor. Maar we mogen 23 sept terug komen, en nu maar hopen dat ze goed ligt....dus het is wel een beetje waar dat de meisje een beetje dwars zijn...