Afgelopen 2 dagen had ik weer last van roze/bruine afscheiding met af en toe steken aan linkerkant in mijn buik. Voelde alsof het mijn eierstok was. Ben hiervoor gister na mijn huisarts gegaan, in de hoop dat hij mij zou doorsturen voor een echo. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en constateerde dat mijn baarmoedermond een stukje openstond. Hij vertelde dat er waarschijnlijk een mk aan zat te komen, maar wilde mij niet doorsturen voor een echo. Ik moest thuis gewoon afwachten. Dit zat mij toch dwars en heb s'avonds mijn vk gebeld en dit uitgelegd. Mijn vk stelde mij gelukkig gerust en zei dat mijn huisarts dit helemaal niet met zekerheid zo mocht constateren. Want volgens mijn vk is het heel normaal na 3 kids baren, dat je baarmoedermond een beetje open kan blijven staan. Daarover hoefde ik mij geen zorgen te maken. Maar voor mijn eigen geruststelling omdat ik ook wat roze/bruine afscheiding heb, heeft ze voor mij gelijk een echo geregeld. Vanmiddag om 13.45u moet ik er zijn! Ben benieuwd, ben wel erg nerveus!
succes, ik hoop dat je een mooi beebje te zien krijgt, met kloppend hartje natuurlijk! ik zal duimen!
Oh spannend voor jullie!! Zal duimen, wel raar dat de huisarts zo zegt vooral omdat je toch al wat weken onderweg bent!! Ben benieuwd hoop idd een mooi kloppend hartje!! Ook Boeboe sterkte straks!!!
Ben ik weer, vanmiddag op de echo was alles goed! . Een klein beebje met een kloppend hartje! Ben volgens de berekening nu 9 weken en 2 dagen zwanger. Hier een fotootje Bekijk bijlage 252344