Heel trots dat hij gisteravond weer van zijn rug naar buik rolde! Dit doet hij al heel lang. Maar hij heeft in kritieke toestand gelegen ff ruim een week geleden. Dus vandaar dat ik gister supertrots was op mijn kleine kanjer!
@adi: Wat een mooie spreuk! Die ga ik in mijn onderschrift zetten denk ik! @danitjuh: Oei, wat heeft je ventje?? Wel heel knap dat hij weer rolt, voelt hij zich nu weer ietsje beter?
Wat een heerlijk topic! Krijg er tranen van in mijn ogen!! Ik ben zo ontzettend trots op mijn kleine mannetje! Hij is nu 4,5 maand 'jong' en weegt nu 5 kilo!!!! Jeeej! Ook ben ik zo trots dat hij zo goed zijn best doen met drinken aan de borst, het maakt me intens gelukkig!!!! Ook pakt hij speelgoed (knuffeldoekje etc) vast en brengt het richting zijn mondje! Hij is al super sterk in zijn nekje en met ondersteuning kan hij al lekker 'staan' op schoot! Ach ach, wat hou ik toch van hem!
@ Adi, wat mooi en lief! Behalve dan mijn liefde voor haar ! Die begon al meteen heel GROOTS !!!!! @ Danitjuh, wat naar een ziekenhuisopname en ook nog kritiek gelegen ?! Sterkte met jullie kleine! @ Babystew, zo klein is jouw kleine toch niet meer...! hihihi! Hoe groot was ze bij de geboorte?! @ Vlinder; ja LIEF! van die knuffels! Ik vond dat ook zo'n mooi moment zij voor de eerste keer met de oren van KO-nijn onder d'r neusje! ook knap dat hij zo goed aan de borst drinkt! Leuk zeg ! GRTZ.
@soef: Ze woog 1735 gram, misschien groter dan gemiddeld maar nog steeds klein Ik ben vandaag zo trots op mijn schat omdat ze gisteravond gelukkig weer een stuk beter in haar humeur zat dan de vorige avonden. En nu heerlijk ligt te slapen!
Ik ben zoow ontzettend trots op m'n dochter dat ze vandaag de 3,5 kilo heeft bereikt. Ze blijft ontzettend klein voor haar leeftijd (ruim 9 maanden) maar voor haar doen al zo groot!!
Ja hij is ziek geworden 1 maart met het welbekende RS-virus. Daar is hij voor opgenomen. Toen werd ineens zijn buik bol en dik en gaf hij pijn aan. Dus paniek in Hoorn! Aan de beademing en richting het VU. 2 maart besloten de artsen te opereren anders zou hij het niet gehaald hebben. Daar vonden ze 30cm dunne darm wat afgestorven was. 8 maart van de beademing af. 10 maart naar de gewone kinderafdeling. en dan als het goed is donderdag weer naar het ziekenhuis in Hoorn Gister heeft hij weer 30cc zelf gedronken. Ben ik best wel heeuuuull trots op
Oh meid wat heftig!! De horror voor elke ouder! Ik hoop dat jullie man nu goed gaat opknappen en binnenkort naar huis mag. Knuffel!
wat een leuke topic... ik ben vooral trots dat onze kleine man van 5 maand al 6kilo 500 weegt en 5 maand geleden nog maar 1kilo 800! ook nu meet die 64cm en 5 maand geleden maar 44 cm! hij zit zo graag op zo'n poep zoals de grote kindjes(met steun natuurlijk)...wat lacht die dan zo trots! hij slaapt flink door 's nachts, eet goed en is heel vrolijk. Wij hebben hier 6 ringen aan elkaar geregen en die vind hij zalig om mee te spelen. Die zwieren hier nogal in het rond. Hij brabbelt er sinds een maand op los en sinds zaterdag heeft hij er een geluidje bijgeleerd, namelijk de rrrrrr...zo zalig om hem te horen vertellen. Sinds zondag draait hij zich op zijn zij. hij verschoot er zelf een beetje van! Ik vind dat wij zeker enorm trots mogen zijn op onze grote kleintjes!!!
Ook heel trots dat hij gisteren toen we hem op zijn buikje legden heel lang zijn hoofdje omhoog hield! Sterk mannetje Ik heb trouwens niet het gevoel dat ik de 6 weken te vroeg er echt moet trekken bij zijn ontwikkeling, maar bij de ontwikkeling van zijn darmen (hij heeft sinds een week of 2 pas krampjes) juist wel!
Jeetje Danitjuh, Hoop dat je kleine man snel opknapt en morgen lekker over mag naar Hoorn. Wat een vreselijk verhaal, beterschap hoor! En terecht helemaal trots op je kleine man! Hier is ze zelf voor het eerst van rug naar buik gedraaid vandaag... Wij hadden het alleen niet door, totdat ze een keel opzette om ons te laten weten dat ze vanuit die positie in de box niet meer terug kon draaien (wat haar normaal errrug goed afgaat!) !
Danitjuh, wat zullen jullie geschrokken zijn, echt de nachtmerrie van elke ouder. Wel heel stoer dat hij dan nu alweer rolt Soef: Leuk he, als ze weer wat nieuws hebben geleerd! Hier loopt hij sinds gisteren langs de bank en de box, zij het erg stuntelig En hij is heel hard het woordje "papa" aan het oefenen. "mama" kan hij al!
Nadat hij al vanf begin februari langsde bank, tafel etc loopt lukt het hem nu ook om zich op te trekken vanuit buikligging. Hij zoekt de moeilijkste weg aangezien hij niet zelf kan gaan zitten, aan zitten vind hij niks aan. Zo trot op oanze mini-man 14 maanden oud (gecorrigeerd bijna 1 jaar) maar niet zo groot
@danitjuh: Jee wat heftig zeg! Inderdaad echt een nachtmerrie. Gelukkig gaat het nu weer een stukje beter. Onze Mila heeft vannacht van 23:00 tot vanmiddag 12:00 aan een stuk door geslapen!! Ik zet mijn wekker niet 's ochtends als ik geen plannen heb, word wakker van haar, en vanochtend/middag klonk er om 12:00 dus pas gebrabbel door de babyfoon (heb zelf ook als een blok geslapen). Duidelijk een kind van haar ouders Daarna werd ik getrakteerd op een enorme smile. Het is zo'n heerlijke meid.
Babystew dat is lekker zeg!!!! Hier trots dat Ismail gister 40 gram vers fruit en 100 gram groente heeft gegeten. Hij weigerde alleen zijn fles maar dat mag de pret niet drukken
Beste ouders, Voor school (5 VWO) ben ik bezig met een onderzoek naar 'prematuren'. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Bent u de ouder van een te vroeg geboren kind, wilt u dan even een minuutje uittrekken om deze enquête in te vullen? http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=102795 ps. Het is anoniem, en er zitten geen verdere verplichtingen aan vast. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,
Onze dreumes at vandaag voor het eerst een bordje eten leeg zonder het ding op de grond te kieperen En tróts dat hij was! En de kinderarts en fysio waren gisteren helemaal tevreden, mama trots