Geweldig dat zelf eten, wij kijken nu al uit naar volgende maand dan mogen we beginnen met bijvoeden van de KA! Leuk alle trucjes die sommige al kunnen! Lisa begint het baby babbelen aardig onder de knie te krijgen, heeerlijk! Ook gaat ze nu van rug naar de linker zij rollen.
@soef: Ja, vind ik ook! Toen ze nog kleiner was leek ze echt sprekend op haar vader, maar dat schijnt vaak zo te zijn (geloof biologisch verhaaltje van dat de vader zich gaat hechten aan zijn kind en ziet dat het de zijne is). Maar ze toont nu haar ware aard Hier een fotootje van mij (beetje klein helaas maar heb even geen betere) en van Mila. Enige wat ze wel echt van haar papa heeft zijn de bruine oogjes
Euhm.... daar wil ik nog wel een stokje voor steken hoor...! Ik heb OOK (!) een mooie meid Maar wat een gelijkenis inderdaad Babystew, helemaal als baby, maar ook nu kan ik het wel al zien hoor! Heel grappig. Onze meid is 1 jaar geworden, foto's zet ik liever niet hier, maar zie mijn album!
@ Soef: jullie maken het me wel lastig hoor Wat een mooie glimlach! Nog van harte gefeliciteerd met jullie knappe meid!
Over het algemeen is ze wel rustig ja, hadden we ook wel verwacht. Man en ik zijn ook hele rustige mensen, onze zusjes zijn de druktemakers. We houden onze harten vast voor nummer 2 dus haha!
WOEHOE!!! Maikel heeft voor het eerst een half potje met stukjes groente gegeten!!! eindelijk de eerste echte grote stap in het eten!!