Gisteren op controle bij de ka en hij was superblij om zo'n blije baby te zien! Ontwikkeling gaat zoals het hoort en Hidde groeit heel netjes. Als hij aterm geboren was op zijn geboortedatum was hij zelfs niet te klein! Over 3 maanden terug en dan de nexium afbouwen. Heerlijk om zo naar het ziekenhuis te gaan!
Geen idee of ik het hier nog mag neerzetten aangezien Castiël niet zo heel klein meer is. (bijna 3) Maarre... Ik ben erg trots op mijn minimannetje. Hij kan de letters van het alfabet herkennen en bijna allemaal benoemen. Hij kan tot 10 tellen en op de peuterspeelzaal doet hij goed mee. Soms zelfs beter dan de "gewone" andere kindjes! Hij is betreft de grove motoriek, wat houterig, maar verder gaat het heel erg goed. Dat hadden we toen hij net geboren was en de maanden die volgden, mooit durven dromen. Trots, trots!!
@Aleida, Natuurlijk mag je dat hier nog neerzetten! Leuk om ook eens over oudere kindjes wat te horen, je mag zeker trots zijn, wat een kanjer! David kan ondertussen ook zelf gaan staan en loopt de hele dag rond. Ik vond het een hele uitdaging in de winkel
Gister bij de KA complimenten gekregen over hoe vrolijk mijn meisje is. Ze groeit goed volgens haar eigen lijntjes. Uit voorzorg moet ze naar een soort babygym zodat haar spieren iets meer ontspannen en voor haar voorkeurshouding, al denkt de KA dat ze vooral nog veel haar spieren spant omdat ze een erg drukke baby is. Ach op deze manier word het hier vergoed en het lijkt me erg leuk. Al met al begint haar ontwikkeling gelijk te trekken met haar leeftijd. De KA was zeer tevreden en hoef niet eerder terug te komen dan de standaard controle! Vanwege haar reflux raade ze ons echt aan om te gaan starten met bijvoeding, dit gister dus ook maar gedaan. Ze vind het nog lekker ook en word ongeduldig als het niet snel genoeg gaat. Natuurlijk beland er meer naast als in, maar dat deert niet. Tot nu nauwelijks gespuugd dus hopelijk blijft het zo.
Gefeliciteerd Hidde en Mopje! Leuk om te horen Aleida! Geweldig dat Castiël het zo goed doet! Hahaha Lara ik zie nu ook echt een weglopende David voor me! We mogen duidelijk met recht weer supertrots op onze kindjes zijn!
@Lieseleentje: dus jij had ook een fijn bezoekje aan het ziekenhuis? Fijn he, als je er heen gaat als alles goed gaat ipv toen ze nog zo klein waren... Wij gaan dit weekend ook met bijvoeding beginnen Erg spannend! Aleida en Laravelk: jullie mogen ook trots zijn op jullie mannetjes, lopen lijkt me erg gaaf en Aleida wat goed hem!
Wij moesten vandaag ook een bezoekje brengen aan de ka en fisio. Ze waren zeer tevreden over onzs zoon! Kwa ontwikkeling doet hij echt prima! En de ka was goed te spreken. We mogen tog super trots zijn dat onze kleintjes het zo goed doen!
@Mopje Ja een fijn bezoekje. We vonden het wel grappig om te zien dat de KA gewoon verbaasd was dat we nog niet begonnen waren. (ze had gezegd 5 maanden met de vorige afspraak, dat was ze de dag voor deze.) Aangezien Lisa nu wel heel slecht gaat drinken en ik van 5 weer terug naar 6 ben om de minimale inname te halen hoopt ze dat het wat beter gaat. Veel plezier met proberen van het weekend en vergeet de camera niet! en uiteraard het nemen van de foto's!