trots trots trots....

Discussie in 'Prematuur' gestart door giebel, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Hoi, ik kijk bijna nooit meer in deze categorie. Onze dochter is geboren met 33+1 maar doet het al zó goed vanaf het begin. Nu is aan niks meer te zien dat ze prematuur was.

Vandaag, 10 dagen na haar eerste verjaardag, is ze begonnen met echt alleen te lopen. niet een kort stukje, maar het halve huis door, inclusief draaien waar ze niet verder kan en even stoppen om iets te bekijken... zó trots op haar!!! Dat wilde ik toch even met jullie delen en tevens dat, een vroeggeboorte niets hoeft te zeggen over hoe het verder gaat.

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wauw gefeliciteerd! Het hoeft inderdaad geen gevolgen hebben voor de verdere ontwikkeling gelukkig! Simone was ook flink te vroeg maar die loopt qua ontwikkeling voor op leeftijdsgenootjes, en Jasper is gewoon een lekkere stevige baby die al lekker naar speeltjes mept en heerlijk kan lachen. Ik verwacht dus bij hem ook geen gevolgen van zijn vroeggeboorte. Gelukkig maar!

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! Wat snel is ze, daar mag je echt trots op zijn!

Ons mannetje begint nu met 14 maanden ook voorzichtig aan zin eerste pasjes, alleen nog niet meer dan 2 of 3. En bij hem ziet ook niemand dat hij met 34 weken geboren is!

Deel Deze Pagina