Ik vind het geweldig om jong moeder te zijn. Wat zijn jullie belangrijkste voordelen van het jong moeder zijn?!
hoe oud ben jij??? ik ben op mijn 27e verjaardag moeder geworden en ik vind mezelf ook nog een jonge moeder hahaha ook al val ik niet onder de tienermoeders
ik ben 23 en vind het heerlijk om moeder te zijn ik wilde zowiezo voor mijn 24e mama worden maar was 22 en 1 mnd later 23 dus heerlijk
Ik ben op mn 23 moeder geworden en ik vind het heerlijk om een jonge moeder te zijn. Voordelen... tja... ik kan me moeilijk bedenken wat ik kan of heb wat oudere moeders niet kunnen of hebben.
ik vind het ook heerlijk om zo jong al moeder te zijn. ik kan niet echt voordelen noemen, volgens mij maakt het zoveel uit of je nou jong of wat ouder bent, als je er maar achter staat en lekker gaat genieten van je kleintje!!
Ik riep altijd ik wil voor mijn 23e kinderen. En ik werd dus zwanger op mijn 20e, en mama op mijn 21e. Ik vind het heerlijk! Als jonge mama sta je qua levensfase veel dichter bij je kind. Over een jaar of 7 wil mijn zoontje bijvoorbeeld naar pretparken en ik ban dan 28, dus ik vind dat dan ook nog leuk! Lijkt me heerlijk!
hmm, maar mensen die boven de 30 een kindje krijgen, kunnen pretparken toch ook nog leuk vinden...? *niet verkeerd bedoeld hoor!!*
Ik was net 19 toen ik erachter kwam dat ik zwanger was en ben nu onderhand bevallen van een prachtige zoon! ik vind het geweldig zo jong moeder zijn
Ik kan niet echt een voordeel noemen van jong moeder zijn, die een oudere moeder niet heeft. Ja de kans op afwijkingen in de zwangerschap is bij ons wat minder groot.. maar dat wil nog niet altijd alles zeggen. Ik vind het overigens wel heerlijk om jong moeder te zijn!
Nou daar ben ik het niet mee eens. Jonge moeder zijn heeft naar mijn mening wel voordelen t.o.v. ouder moeder worden. Dit geldt overigens ook andersom... Ik denk dat iedere leeftijd zijn eigen vordelen heeft. Zo heeft een oudere moeder meer levenservaring en is ze waarschijnlijk wat geduldiger. Dit bedoel ik heel erg in het algemeen he, natuurlijk heb je ook jonge geduldige moeders die veel hebben meegemaakt, en oudere moeders die van pretparken houden. Maar ik denk toch dat in het algemeen een oudere moeder anders is voor een kind dan een jonge moeder. Waarmee ik niet wil zeggen dat het een beter of slechter is dan het ander.
Ik ben ook Trotse jonge mama, was 19 toen ik zwanger werd, 20 toen hij geboren werd. Ik vind het super dat wij jonge ouders zij, zeker omdat wij een groot gezin willen
Hier nog een jonge mama Ik was nog net 20 toen ik beviel van onze prachtige dochter. Ik wilde heel graag jong moeder worden en wij hadden het geluk dat het vrij snel lukte. De voordelen die ik zie aan jong moeder worden is dat je voldoende tijd hebt voor een tweede, derde.. stel het lukt niet meteen en het duurt wel 2 of 3 jaar oid ben je nog steeds niet aangekomen in een risico leeftijd. Verder lijkt het me heerlijk om me beter in te kunnen beelden in de gedachten/wensen van mijn dochter omdat het voor mij toch allemaal nog niet zo lang geleden is. Ik heb zelf een redelijk oude vader en merkte in veel gevallen toch echt wel dat ik liever had dat ie wat jonger was geweest....... Daarbij komt dat mijn partner wel al wat ouder is en die wilde toch ook graag kinderen voor zijn 30ste (hij is nu 27)
Hey meiden, ik ben dan nog wel niet zwanger, maar we zijn er wel serieus voor bezig. Ik ben nu nog 19 en mijn mannetje is 25. Hij wou graag voor zijn 30e kinderen liefst 2 of 3, en ik wou ook altijd al jong moeder worden. Het lijkt me heerlijk! Zeker nu ons huis helemaal af is en we allebei een vaste baan hebben is het meer dan welkom. Ik zou ontzettend trots zijn op mijn bolle buik en daarna mijn man achter de kinderwagen.