Snijsetje is moeilijk. Deze moet gesteriliseerd worden en komt op een grote hoop. Dat raak je dan kwijt.
Gefeliciteerd!! Stethoscoop is idd leuk, maar zou zelf denk ik eerder voor de tas gaan, weet niet of het uberhaupt wel mogelijk is een stethoscoop te laten graveren? Maar ook die zal vast ontsmet moeten worden en zal gebruikt worden op veel mensen. Tas vind ik dan iets meer persoonlijker en prive.
Wat knap van je man. Super gefeliciteerd. En inderdaad een stethoscoop is een mooi cadeau. Als je het geld er voor hebt. Wel laten graveren, want voor je het weet ben je hem krijt.
Ja een stethoscoop kan gegraveerd worden! En meestal dragen de artsen hun eigen stethoscoop bij zich. Nu nog even kijken welke het gaat worden! Voor morgen haal ik eerst een mooie grote bos bloemen.
Een stethoscoop desinfecteer je met alcohol. Hij hoeft niet sterliel te zijn. Je luisterd nooit met je scoop op en in open wonden. Desifecteren volstaat.
Gefeliciteerd!! Stethoscoop is een leuk cadeau, heb dat cadeau gedaan voor mijn vriend zijn verjaardag pas. Hij was er iig heel blij mee. Op de sites waar je ze kunt kopen staat vaak veel informatie over de verschillende soorten en welke er populair zijn onder dokters. Ik weet zelf niet meer welke ik precies had gekocht
Gefeliciteerd, je mag echt met recht trots op hem zijn. Ik vind het idee van de stethoscoop ook een echt leuk cadeau.
Als het goed is krijgt mn man morgen een dokterstas thuis bezorgd . En van de kinderen krijgt hij op zijn officiële dag een stethoscoop met zijn naam gegraveerd. Kon niet kiezen! Dus ben voor beide gegaan!!