collega's grrrr...

Discussion in 'De lounge' started by pluiz, May 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    Ik wil ff stoom afblazen als dat mag.. :x
    Ik werk 32 uur per week als adm medew en ik heb een leuke baan met veel collega's. Allemaal vrouwen, dus je zou zo zeggen, die hebben wel begrip voor je situatie, maar neeeeee hoor! Werd er net weer mee geconfronteerd. Belde op (vandaag vrij) om te vragen of ik woe. a.s. 's middags vrij kon zijn, omdat de afspraak voor een HSG is verzet van maandag naar woensdag. Antwoord; "Tja, dan zijn we niet zo goed bezet, dus uh...tja, dat moet je zelf maar ff bekijken dan..."
    Te bedenken dat juist uitgerekend DIE collega hetzelfde heeft doorgemaakt als ik(wat uiteindelijk spijtig allemaal niet goed is gegaan)en dan zou je toch denken; die heeft begrip, snapt dat sommige dingen nou eenmaal geen maanden vantevoren te plannen zijn etc etc...
    Gelukkig heb ik met een andere collega kunnen regelen dat we een dag hebben kunnen ruilen, zodat mijn afspraak tóch door kan gaan. Tsssss, stel je voor zeg, had dit niet gekund dan had ik door mevrouw de k*#collega weer een maand moeten wachten voor een nieuwe afspraak! Wat valt me dát tegen zeg van sommige mensen. Vraag me af of ze misschien eens een maandje met me wil ruilen dan? Pffff....ik vraag nooit medelijden, vraag alleen een heeeeeel klein beetje begrip en verder niks. Is dat nou zo raar? Ach, er komt misschien een dag dat ze MIJ nodig heeft en dan....neeeee, zo ben ik niet, ben uit beter hout gesneden. Sta altijd voor iedereen klaar. Gelukkig zijn er nog mensen zoals mijn andere collega die wél voor me klaar staat. Zo, dat is eruit. Lucht in elk geval een beetje op.

2. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    zou het kunnen dat deze collega zelf nog met verdriet zit en daar door jou (onbedoeld natuurlijk) weer mee geconfronteerd wordt?

3. pluiz

pluiz Lid

Nov 16, 2006
    63
    0
    0
    ja, daar heb ik ook al aan gedacht, hoewel het voor haar ook al 10 jaar geleden is...kan natuurlijk altijd. Maar ik ben zelf van mening dat je juist dán moet weten hoe een ander zich voelt en dat een beetje begrip en medewerking heel erg fijn is. Krijg ik net ook nog een telefoontje van mijn man dat ie er niet bij kan zijn a.s. woensdag, omdat hij geen vrij kan krijgen....aaaaaaaaaarrggggggggg!

Share This Page