Toch even vertellen hoe ontzettend trots ik ben op ons meisje! Vanavond het 10 minuten gesprek gehad op de psz en ze doet het zo goed, is erg sociaal, kan leuk met iedereen spelen, altijd vrolijk, heel zelfstandig, altijd lief enz...... 2 toetsen gehad, taal en rekenen en beiden uitstekend, met taal had ze zelfs geen enkele fout gemaakt en daardoor de hoogste score! Met rekenen een enkel foutje maar nog een B gehaald en als je bedenkt dat het van A tot E gaat dus ook erg goed! Sorry voor mijn opgeschep maar ben zoooooo trots!
Trots zijn mag best! Is toch heerlijk als je hoort dat je meisje het zo goed doet en het fijn heeft op de psz.
Ja dank jullie wel, misschien komt het een beetje over als opschepperij maar ik plof bijna van trotsheid vind het zooooo leuk!
Ik snap dat je trots bent! Ik wist trouwens helemaal niet dat ze op de psz al taal en rekenen krijgen. Hoe doen ze dat precies bij een peuter? Ben ik wel benieuwd naar. Ps: is geen opschepperij hoor, ik gloei ook van trots als Sven weer iets nieuws heeft geleerd en het goed doet. Heeft niets met opscheppen te maken.
Als je googled op Cito toets psz krijg je een heel duidelijk voorbeeld, ti's een beetje lastig uit te leggen, je moet het zien, het gaat allemaal wel heel leuk en op spelender wijs!
hahah het klinkt dan meteen erg zwaar he?3 jaar en rekentoets!maar het valt wel mee... palmie het moet zo geweldig zijn om dat alles te horen; natuurlijk ben je trots!!!!
Geen opschepperij hoor. Ik sta er wel van te kijken dat ze op zo'n jonge leeftijd al 'toetsen' krijgt. (Hier gaan ze met 2,5 naar de kleuterschool, maar ze krijgen niet echt een score op de taakjes die ze maken. Er staat gewoon op 'Goed zo' of iets dergelijks. ) Je mag lekker trots zijn hoor!
Mja hier willen ze alles toetsen en vastleggen.. En dan bij voorkeur zo vroeg mogelijk ook nog. Beetje onzin als je het mij vraagt.. Maar het is natuurlijk wel heel leuk om te horen dat ze het supergoed gedaan heeft Terecht trotse mama hoor! En een beetje pronken met je dochter mag best!