*trots*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ismene

Ismene Actief lid

17 apr 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft maandenlang gevonden dat torens er enkel zijn om omgegooid te worden, maar de laatste week is hij geïntrigeerd geraakt door zijn stapelbekers - en gisteravond zette hij er twee op elkaar! Waar je al niet trots op kan zijn hè :D

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ben trots op alles, maar specifiek deze week op:
    - hij pakt nu zelf zijn loopwagentjes en probeert deze te draaien
    - hij zegt sinds vandaag de "L" in bal ipv ba :D

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hahaha, inderdaad! En soms lijken ze zo ineens iets te snappen. Dat je zelf denkt van huh, wanneer heb je dat geleerd? ;):D

4. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij had vandaag ineens zo'n wipkip door in de speeltuin, helemaal blij en was er niet af te krijgen haha!

We wonen vlakbij het spoor, en rijden regelmatig treinen en nu vroeg ik aan hem waar de trein was en hij wees zo de hele rails van links naar rechts aan, en dan als de trein kwam, grote ogen en nawijzen dat ik het ook zag! Zooo stoer!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Trots altijd ook negatieve eigenschappen kun je trots op zijn haha al zijn ze soms vervelend

Ik ben trots ze loopt los sinds 2 wkn !! Sinds een week klautert ze de trap op! 5 doorslaapnachten achter elkaar!! Heerlijk na maanden tanden en kiezen ellende

Verder ik ben trots iedere dag opnieuw op mijn eigenwijze dreumes !!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heerlijk al die trotse mama's hier!

mijn begin post begon met een filmpje van mn kleine meid die 3 stappen deed. Nu kom ik met filmpje nummer 2 en ben echt zo belachelijk trots!!

14juni 2013 - Charlie loopt steeds beter! - YouTube

niet op de bende letten btw :p vandaag géén zin in het huishouden :) Heb net 3 wassen weggewerkt en vond t wel weer genoeg voor vandaag;)

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb alleen maar naar Charlie gekeken :D :)

Zo trots op m'n mannetje hoe hij oma opvrolijkt, is sinds een half jaar alleen. Hij gaat ook steeds meer begrijpen en deed vandaag een nieuw spelletje: gaat ie liggen en snurken en dan komt ie overeind zegt boe en gaat dan heel hard lachen en hij meldt wanneer ie naar bed wil, dan komt ie naar me toe of gaat naar de trap en zegt "laapie doen, zwaait en zegt 'dagdag'....smelt :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ahhh wat schattig!! zie t al helemaal voor me

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

#49 sydneys, 15 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2013
    ik ben trots op mijn mannetje omdat hij het ook weer "goed maakt" als hij ruzie heeft met zijn knuffel!
    hij was net echt ruzie aan het maken, ik zat op de bank, hij in de box en het was grommelgrommelgrommel en 1min later weer lachen en knuffelen:D hij was contstant met "fanty" bezig dus volgens mij hadden ze ruzie ;)

ik ben heel trots op mijn mannetje omdat hij zich altijd voorbeeldig lief en rustig is in de winkels, ik bijvoorbeeld heb me 3 weken psychisch voorbereid om naar de action te gaan (vreselijke winkel vind ik dat! al die mensen, zoveel volk pff) ik met hem naar binnen, ik superzenuwachtig en gestrest (niet door mijn zoontje gewoon teveel volk om mij heen) en dylan heel rustig en relax aan het rondkijken op mn arm!!! ik kan een voorbeeld aan hem nemen! altijd is hij zo in winkels, rondkijken is zijn hobby

ook ben ik trots omdat hij sinds enkele dagen zijn voetjes vastneemt

foto van dylan en fanty, fanty is weer buitengesloten zo te zien:p

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

@Roozjuh, wat schattig he die eerste stapjes.
    Leuk filmpje!

Ik ben trots op mijn jongste omdat ze vollop door de woonkamer kruipt met haar 5+ maandjes. En ze lacht altijd zo heerlijk veel.
    En op mijn oudste van 2 omdat ze zo leuk tegen alles en iedereen zegt; 'Dankewell' en 'Assie blief'.

Zou wel eindeloos door kunnen gaan natuurlijk. :D

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ben trots op mn dochter omdat ze meestal heel makkelijk is. Echt een schatje.
    Ze knuffelt en kust alle jongere babies heel voorzichtig. Ze klimt de glijbaan op aan de verkeerde kant (glij gedeelte dus). Maar los lopen durft ze niet haha. Ik geniet echt volop van haar. En ze kent weer 2 nieuwe woordjes boe en boem. En boem zegt ze dan ook echt zodra iets valt of ze iets gooit.

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Omdat ons zoontje zo'n lachebek is!!! En heel gezellig!

Ennnnnnn, omdat we bezig zijn met het afbouwen van inbakeren en dat hij dit zo snel en goed oppikt :D.

13. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Haha...ik had hetzelfde kunnen schrijven!! Hier ook zo trots als meneer breed lacht of schaterlacht! Hij heeft nu ook een soort hehe-lachje naar zijn speelgoed..zo schattig!!

Leuk topic!!

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Genieten is dat hè, zo'n vrolijk kindje in huis!!! :D

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben heel erg trots!
    Vandaag bezoekje ziekenhuis voor controle : perfect
    Naar het consultatiebureau : kon niet beter, perfect
    Daarna thuis nog bezoek van de fysiotherapeute : perfect op schema

Hij heeft naar alles en iedereen gelachen, heeft zich goed laten doen en heeft aan de fysiotherapeute laten zien wat hij allemaal kan ondanks het weinig slapen en de drukke voormiddag

Met een heel klein beetje oefenen is het misschien een kwestie van enkele dagen of nog niet eens of hij kan alleen van rug naar buik en van buik naar rug draaien, hij deed alles bijna helemaal alleen

Hij kan ook al eventjes alleen zitten, dit heeft hij ook laten zien.

Door alle drukte en het weinige rusten is hij nu extreem moe maar hij vind zijn slaapje moeilijk,is zielig

Tja,...is er iets waar we niet trots op kunnen zijn? Hij is helemaal perfect

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Onze man heeft slaapproblemen en heeft sinds 5 maanden nooit meer doorgeslapen en komt ongeveer 3x per nacht. Ook kon hij niet de rust en het vertrouwen vinden om zelf in slaap te vallen. Sinds 2 weken kan ik echter hem in bed leggen en dan weglopen. Eerst huilde hij dan max 5 minuten en sinds 2 dagen piept hij alleen als ik de kamer uitloop. Daarna hoor ik hem niet meer en binnen 5 minuten is hij vertrokken.

Trots! Op hem en ook op onszelf, aangezien we onze kalmte bewaard hebben en hem de kans gegeven hebben om zelf te leren slapen en hem niet hebben hoeven trainen.

Nu nog de nachten wat beter en ik ben nog trotser! ;):D

Verder ben ik ook trots omdat het zo'n lekker wijs ventje is, die met iedereen sjanst in winkels en op straat. En hij heeft zo'n heerlijk buitenaards lachje, qua geluid dan. ;)

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hij kan zich draaien!!! Van rug naar buik! Heb hem wel al 2 keer moeten helpen met terugdraaien vandaag maar dat kan hij ook bijna, ik moet alleen het knietje plooien en dan draait hij terug

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    trots op mn ventje die vadnaag 4jaar is geworden! :D o bah bah wat gaat de tijd toch snel zeg

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gefeliciteerd met je ventje :D

De teller van draaien staat al op 4,de teller van babygevloek staat ook op 4:p

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dankje! haha ja leuk he als ze gaan zitten mopperen

Deel Deze Pagina