*trots*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.459
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben trots op mijn zoontje, hij heeft een behoorlijke motorische achterstand maar hij is vandaag zelf gaan staan tegen de tafel aan, hij is bijna 16 maanden oud. Dat lopen gaat ook nog wel gebeuren. Praten gaat ook heel goed, hij zegt al papa, mama, opa, woef, bal, die, boem, appel en werkelijk de hele dag auto. Ben zo blij dat hij zelf is gaan staan, maakte met best wel zorgen of hij dit ooit zou gaan doen.

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat fijn nataly

Ik ben ook trots, Luc heeft vandaag zijn duckyduck zwemdiploma gehaald ha ha. (oke volgens mij kan je ook niet zakken ;) )
    En voor de rest ben ik gewoon trots dat hij alles lekker op zijn eigen gemak doet en toch stiekem steeds meer dingen leert!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha duckyduck diploma? wat klinkt dat leuk!

4. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Hebben ze bij ons zwembad bedacht voor het babyzwemmen. Wel leuk als afsluiting voor het seizoen met een mooi diploma.

5. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ik ben ook zo trots op mijn wondertje. 8 weken te vroeg geboren maar je merkt er niks van. Is net 5 maanden oud en weegt al bijna 6,5 kilo(1396 bij de geboorte). Ze lust alles, slaapt door en is altijd vrolijk. Ook kan ze zich al draaien van haar rug naar de buik en kan al zitten ( paar seconde ) zelfs haar arts spraak gisteren tegen ons dat het bijzonder is:)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben zo trots!!! Hij heeft vandaag dus echt de eerste stap naar kruipen gezet. Hij ging ineens naar achteren haha. Heerlijk.

Magda, daar mag je zeer zeker trots op zijn :)

7. Laust

Laust Niet meer actief

Ik ben zo trots dat mijn meisje altijd zo vrolijk is. Zij lacht echt de hele dag. Heeft ze vast van haar broer, die had ook werkelijk overal plezier in. Op hem ben ik trouwens nog steeds net zo trots hoor. Ik vind niks zo mooi als een tevreden kindje dat het allemaal op zijn/haar eigen manier en eigen tempo doet.

8. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ik ben megatrots op en blij met mn meisje!
    Ze woog met haar geboorte 2420gr
    Nu 2,5mnd later gaf de weegschaal alweer 4310gr!
    Verder lacht ze al uitgebreid vanaf 6 weken en draait ze al continu naar haar buik..
    Ook als ik binnenkom als papa de fles aan t geven is dan draait ze net zo lang met haar hoofd/ogen tot ze me ziet en begint dan uitgebreid te lachen *smelt!
    Verder is ze zo dol op water!
    Als we de badkamer oplopen met haar om te douchen/badderen begint ze al de lachen en spartelen..
    Ze is zo bijdehand met haar 2,5 mnd!
    Ooh wat hou ik zo ontzettend veel van mn wondertje!
    Snik! <--- heb nog hormoonoverschot geloof ik :D

9. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Niet onaardig bedoeld hoor maar hoe bedoel je een motorische achterstand? Of bedoel je door omstandigheden? Ik zie mijn dochter ook nog niet eerder staan dan bij 16 maanden of misschien zelfs later. Ik vind 16 maanden keurig! Mijn dochter kan pas zitten. Ik was geloof ik bijna 2 toen ik liep. Ik heb op atletiek gezeten en fanatiek aan ballet gedaan waar ik bijna de professionele kant mee op ben gegaan. Niemand die ooit nog gevraagd heeft wanneer ik liep.;) Toch snap ik je zorgen wel hoor! Ik probeer het zo telkens voor mezelf te relativeren. Bij mij ontwikkelde de spraak eerder dan de motoriek. Het komt goed hoor.:) Toch iets om trots op te zijn natuurlijk, wanneer ze het ook doen!!!:)

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik ben ook zo trots op mijn lieve meid! Continu aan het babbelen, zelf boekjes uit de kast pakken en ze dan aan mij 'voorlezen', ze loopt inmiddels los, als ze wakker is na haar slaapje staat ze met een grote grijns in bed te zingen, als ik haar verschoon moet ik het liedje van "Er zat een aapje op een stokje" zingen, het moment dat ze op het aankleedkussen ligt begint ze zelf: "ape, ape", en dan met zo'n melodie erin.

Zoooo heerlijk :D

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ondanks dat z'n favoriete woordjes 'nee, oh nee' zijn op dit moment ben ik nog steeds elke dag zo trots op m'n mannetje. Hij wordt steeds boeviger maar op een clowneske manier en van de week toen we op visite waren bij vrienden op de camping stonden een paar campinggasten er versteld van hoe makkelijk hij wel niet is...en hoe vrolijk hij blijft met de warmte en zonder slaapje, hij had de lachers op z'n hand. Leuk gehoor is dat, dat anderen ook genieten van je mannetje :)

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik denk dat jouw zoon en mijn dochter heeeel goed met elkaar op zouden schieten ;) Hier ook echt een komediantje. Zat ze laatst in de kinderstoel tijdens mijn vaders verjaardag in een huis vol visite, en echt persoon per persoon af te gaan, aandacht te trekken, te brabbelen en te lachen. De hele kamer was stil en alle aandacht ging naar haar, wat ze natuurlijk heeerlijk vond.

Mijn tante zei: "dit is nou een onewomanshow" :D

Deel Deze Pagina