Vandaag is mijn zoontje 4 jaar geworden! Ik ben zo trots op hem.. Hij doet het allemaal zo goed! Het is zo'n lief en zorgzaam kind! Hier zitten we dan, in ons eigen woonkamer helemaal versierd met slingers en balonnen en cadeautjes! Ik ben heel vroeg moeder geworden.. en ik zal je vertellen, dat was niet makkelijk! En dan bedoel ik niet de opvoeding.. maar het feit dat je van her naar der moest gaan. En dat met een kind! Verschrikkelijk vond ik dat.. niet voor mezelf, ik sloeg me er wel doorheen. Maar wat voelde ik me altijd schuldig dat mijn zoon niet net als alle kinderen een eigen thuis had.. met papa en mama en een eigen slaapkamer! Het heeft allemaal even geduurd.. Maar het is ons gelukt! Hij heeft zijn eigen slaapkamer.. helemaal voor zichzelf! Oke.. over een hele korte tijd mag hij die gaan delen met zijn broertje.. waar hij nu al helemaal trots op is! Het is zo'n geweldig kind! Hij maakt je altijd aan het lachen. En op zo'n moment denk ik.. hier hebben we het voor gedaan! Zomaar ff.. om het van me af te schrijven!! De welbekende trotse mama gevoelens.. hihi. Zo... en nu gaan we een feestje vieren!
Gefeliciteerd met je grote zoon, daar mag je inderdaad heel trots op zijn!! Nu mag hij ook vast snel naar school toch?! Nog zo'n mijlpaal fijne dag vandaag!
Dankjulliewel allemaal! Hij heeft zeker een geweldige dag gehad en met veel cadeautjes! Daar is hij nu lekker mee aan het spelen.. Hij zit idd sinds afgelopen maandag op de basisschool! En ook daar doet ie t geweldig. Wel even wennen voor hem zoveel van huis.. hij was ook wat verdrietig af en toe, maar voor de rest heel goed meegedaan! Toen ik vroeg waarom hij verdrietig was, zei hij ; jaa.. omdat ik mama mis! (Smeltend hart aaaah)